Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Hallo Joriz. Kan je een gewoon poppetje maken, dat tommy militer kleren heeft, dat hij op het militeren terein kan lopen? Want die met die zombie hoofd vind ik maar niks. Als je deze skin wel wil maken, hoe kan je hem dan openen in VC? Gr. Tim van den Ent. (Timmieboy). PS: Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Je kan wel met het Politiepak door Fort Baxter lopen. Trouwens.. Een skin met Militaire kleren is er ook al, maar ik weet niet of je dan ook zonder geschoten te worden op Fort Baxter kan lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 nee dat gaat niet, dat heb ik ook al geprobeerd, dat kan all1 met een politiepak. Of er moet daar een mod voor zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 nee dat gaat niet, dat heb ik ook al geprobeerd, dat kan all1 met een politiepak.Of er moet daar een mod voor zijn. Oke! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Je kan misschien nog aan iemand die mods maakt vragen of hij kan proberen of hij zoiets voor je wil maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Je kan misschien nog aan iemand die mods maakt vragen of hij kan proberen of hij zoiets voor je wil maken! Dat kan ook! Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.