feieman Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 hoi kan iemand mischien een kaartje maken waarop alle contact personen staan ik ben er een paar kwijt ! PS: het hoeft niet hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 Op dit kaartje staan al je contact personen en andere info, je kan ook gewoon ingame op ESC drukken en dan druk je op Map dan zie je heel Vice City en dus ook je contact personen. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Contactpersonen?? Bedoel je misschien opdrachtgevers uit Vice City? Hieronder staat een lijstje van alle opdrachtgevers/personages in Vice City op alfabetische volgorde: Avery Carrington Cam Jones Candy Suxxx Dolores Donald Love Gonzales Hillary King Colonel Cortez Ken Rosenburg Kent Paul Lance Vance Leo Teal Love Fist Mercedes Cortez Mister Black Mitch Baker Pastor Richards Phil Cassidy Ricardo Diaz Umberto Robina Victor Vance Dit waren de belangrijkste personages/opdrachtgevers in Vice City. Hopelijk bedoelde je dit en hopelijk heb je er wat aan Edit: Typhoon was me voor en volgens mij bedoelde je ook dat kaartje wat Typhoon in zijn post hebt staan Bewerkt: 8 juni 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.