Jump to content

mannetje jat motor


feieman

Recommended Posts

:?:? hoi :?:?

ik was main shootout aan het doen en toeen ging ik dat gassie achter volgen maar ik moest ff remmen voor eeen auto dus komp er zo'n gast aan en die jat zo me motor.

en nee serieus het was niet zijn motor!!! :?

feie

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan. In Vice City en ook bijvoorbeeld San Andreas kom je soms van die asociale mensen tegen die je van de motor schoppen.

Net zoals in het echte leven soms gebeurt (helaas). Maar, jij hebt vast ook die motor waarop je zat niet gekocht... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de missie al gehaald? Zo nee dan heb ik nog een goeie tip voor jou en anderen, deze tip zorgt ervoor dat je die moter achtervolging niet hoeft te doen. Zo gaat het: je zet een auto tussen de uitgang was de Fransman zal vluchten, loop dan naar hem toe en praat met hem, hij zal dan vluchten maar als hij bij de uitgang komt zal hij tegen gehouden worden door de geparkeerde auto, nu kan je hem makkelijk doden en hoef je de achtervolging niet meer te doen, pas wel op de SWAT mannetjes die op je schieten. Ga daarna zo snel mogelijk naar Cononel Cortez toe.

Screens:

Parkeer de auto:

1149782644.jpg

Bekijk de radar voor de goede plaats.

De Fransman zit opgesloten:

1149782670.jpg

Dood hem en pak de koffer:

1149782683.jpg

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...