DenkaanHenk Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ey Jongens. Hoe meot je van een politie helikopter. Op de pc. Je licht aan zetten. ZOu ik wel graag weten. GR. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Volgens mij de zelfde knop waarmee je toetert of de knop waarmee je bijvoorbeeld de brandweer missies start. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Volgens mij was het <tab>, ik ga het meteen uittesten of ik de waarheid zeg. Jullie horen nog.. Edit: Met je Claxon doe je hem aan/uit. Bewerkt: 8 juni 2006 door R31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Oke bedankt jongens. En kan je ook schieten met de politie helikopter. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Oke bedankt jongens. En kan je ook schieten met de politie helikopter. Nee, dat kan niet. Ik heb het nog even getest, met je 'toeter' aka 'claxon' kun je je licht inschakelen. Dus op de pc met 'H' of 'Caps-lock'. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Oke allemaal bedankt. Dat wou ik even weten. Jullie weten meer van de politie helikopter dan mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.