Jump to content

als ik met armax een voertuig spawn...

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb een vraagje. ik heb armax (action replay max) voor de ps2 maar als ik bijvoorbeeld een voertuig wil spawnen staat er replace vehicle #1 in Cj's garage, maar nu wil ik weten: welke garage is dat?

Geplaatst:
hallo allemaal,

ik heb een vraagje. ik heb armax (action replay max) voor de ps2 maar als ik bijvoorbeeld een voertuig wil spawnen staat er replace vehicle #1 in Cj's garage, maar nu wil ik weten: welke garage is dat?

Cj's garage is de garage op Grove St. Oftewel: Daar waar Ryder en Sweet o.a. wonen. Hier een kaartje:

cjgarage5yn.th.jpg

Geplaatst:

ja, maar dat lijkt me sterk want er staat ook spawn andromanda. dus ik denk niet dat het daar is, het vreemde is dat ik ook geen voertuig zag bij de verdant meadows

Geplaatst: (bewerkt)
ja, maar dat lijkt me sterk want er staat ook spawn andromanda. dus ik denk niet dat het daar is, het vreemde is dat ik ook geen voertuig zag bij de verdant meadows

Ja maar als ik een trainer download, met een carspawn functie. En ik selecteer de garage van Grove St, en ik kies bijvoorbeeld Shamal komt hij ook gewoon in de garage te staan, je hebt er dan niks meer aan maar dat is een ander verhaal.

Als het niet Grove St is kan het ook de garage in San Fierro zijn, dat is de garage van CJ. Maak zo een kaartje voor je.

Hier het kaartje:

sfgarage2hp.th.jpg

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...