Jump to content

555 we tip

Recommended Posts

Geplaatst:

die missie lukt bij mij niet

als ik dat drugs er in heb gedaan maak ik in 6 sec al een botsing en dan heb ik nog maar 1 min te gaan

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer rustig te rijden maar natuurlijk niet langzaam, als je rustig rijdt en goed op de weg let moet het lukken. Als je vol gas gaat rijden lukt het natuurlijk niet. Rijdt alleen om de stukken waar het kan snel.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Die de cheat.

GHOSTTOWN.

Dan is er minder verkeer in de straten.

En als je de missie heb gehaald.

Doe dan weer GHOSTTOWN.

Dan is het weer de gewone drukte. :klap:

Geplaatst:

Bij GHOSTTOWN.

Gaat bijna alle verkeer weg.

Soms komen er nog een paar auto's ofzo.

En nee zo'n cheat bestaat niet.

Geplaatst:

De kunst is om snel te rijden maar tegelijkertijd geen schade krijgen. Ik zou als ik jou was rustig rijden daar waar het moet. Dus waar veel auto's rijden. En als je dan de kans krijgt om snel te gaan dan druk je je gaspedaal helemaal in. Je moet wel op blijven letten zodat je weer optijd kan remmen.

Misschien is het ook slim om de route die je moet rijden naar de garage even in je vrije tijd te rijden, gewoon als test. Dan raak je gewend aan de route en dat word hij makkelijker. Tevens kun je direct ook controleren of je ergens kan afsnijden, ergens over het gras bijvoorbeeld. Na een paar keer proberen moet het toch echt een keer lukken! :) Good luck..

Geplaatst:
ik heb een weggetje waardoor ik maar 2 keer hoef te sturen

als je dan ook even uitlegt hoe het weggetje gaat :ch:

>>> Door Dizzee: Waarom zou hij het moeten uitleggen, als hij de vraag gesteld heeft in dit topic. :puh:<<<

Geplaatst:

Ik hoop dat je hem gehaalt hebt, maar tegelijkertijd ook weer niet! :puh:

Ik heb nog wel een aantal tips:

• Probeer zoveel mogenlijk over de tramrails te rijden, daar rijd géén verkeerd en kun je gewoon heen en weer rijden.
  • Als je de auto gestolen hebt, race dan gewoon zo hard mogenlijk naar de garage in Doherty. Die schade die je op dat moment oploopt is niet erg, als er drugs in die wagen wordt gestopt, dan word je auto ook weer gerepareerd.
  • Probeer veel stoeppen te nemen, daar lopen mensen en deze veroorzaken géén zichbare schade.
  • Kijk ook eens het filmpje van de missie555 WE TIP.

Ik denk dat je met deze tips heel veel tijd kunt besparen en dan kun je daarna rustig terug rijden naar het Vank off Hotel. Succes!

[*] Probeer veel stoeppen te nemen, daar lopen mensen en deze veroorzaken géén zichbare schade.

Als je hard tegen een voetganger aanknalt is wel je motorkap kapot!

Bewerkt: door TcT MafIosO

Mensen omver rijden brengen toch wel schade aan de moterkap, dat heb ik toch zelf ondervonden!!!

:?

Maar verder heb ik niet echt nog tips! (ps: rij gewoon rustig maar ook niet als een slak!!! :bonk: )

>>> Door Dizzee: Plaatje verwijderd. Post geen plaatjes die niks met het onderwerp te maken hebben.<<<

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Als je keihard tegen voetgangers aanrijdt, gaat hij inderdaad kapot. Maar als je redelijk rustig rijdt, dan niet. Zoals ruurd (r31) al zei, moet je gewoon keihard naar de garage racen en dan rustiger terug. Als je rustig op het trottoir rijdt, gaat hij (meestal) niet kapot.

Als het echt niet lukt, en je hebt het op de pc, dan kan je hem in missie aanvrag forum plaatsen.

Succes!

Dutchy3010

Geplaatst:

Ik had er ook erg veel problemen mee, maar gewoon veel oefenen dan lukt het wel!

TIP oefen het weggetje met een vergelijkbare auto (of dezelfde) en rijdt dat weggetje een paar keer! eerst rustig, steeds ssneller tot je het schadeloos kan...

TIP steeds als je de missie op hetzelfde tijdstip start, zullen alle auto's op dezelfde manier uit de zijstraten komen!

nog veel suc6

De tips verder zijn ook goed. Ik doe het altijd zo: Rij eerst een stukje over stoep/berm. Na een poosje kom je bij een tram spoor. Rij door over deze komt langs het Vank Hoff hotel. Sla dan af, dan haal je hem wel.

Ik bouw wel een route kaart. Ik edit zo.

SD

Klik voor kaartje.

Blauw = Rij in bermof op stoep.

Rood = Rij over Tramrails.

Let op voor de tram. Veel succes :klap:

Bewerkt: door SilverDust

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...