Jump to content

pc kast kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb een pc :bonk: en hier wil ik graag een mooie kast voor koopen eentje met een raam aan de zijkant zodat ik de hardware goet kan sien.

nu is min vraag waar kan ik dat koopen weten jullie een site of een winkel (winkel in overijsel)

grz kees1991 :cya:

Geplaatst:

Moet je eens op zoek gaan naar de x-cruiser case, is een mooie kast, en is nog niet zo heel bekend, je kan ook je temperatuur zien en neon heb je ook.

Geplaatst:

Je kan ook een oude kast van de sloop halen en helemaal customizen, erg leuk om te doen alleen is mij niet gelukt heb hier nog intotaal 120CM neon liggen. :clown:

Geplaatst:

Bij Alternate gaat deze de deur uit voor 40 euro. Ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, er zit wel een groot venster in, dus wat je zocht, en duur is hij ook niet. :)

Geplaatst:
Bij Alternate gaat deze de deur uit voor 40 euro. Ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, er zit wel een groot venster in, dus wat je zocht, en duur is hij ook niet. :)

Zit daar al neon in of niet?

Geplaatst:

Verwacht er niet teveel van, ik heb gelezen dat het venster erg dun is en daarom maakt de koeler veel lawaai.

Ook heb ik hem gezien bij local computershop, en dat deurtje voelde ook niet echt stevig aan, plastic schanieren etc.

@mania, ja aan de voorkant zit neon, bij window niet.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...