Jump to content

Vliegtuig/helikopters


rubinho_gtaIII

Recommended Posts

ej mense;)

ik kan opeens geen helikopters/vliegtuigen meer vinden. ook als ik de stipjes op de WikiGTA kaart volg kom ik niet meer bij een luchtvoertuig uit! weten jullie waardoor dit komt?

groetjes,

rubinho

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, heb je het spel al helemaal uitgespeeld? Want als je bijvoorbeeld alleen nog maar op het eerste eiland bent heb je ook nog geen toegang tot helicopters.. Bovendien kan je maar op één plek in Vice City een vliegtuig vinden, en dat is achter de filmstudio op Prawn Island. Voor de rest zijn er alleen maar helicopters te vinden in Vice City.

Ten tweede, die helicopters worden gespawnd op een vaste plek. Echter, soms worden die niet altijd geladen, zodat hij dus niet op zijn plek staat. In zo'n geval moet je gewoon even een blokje om en later terugkomen, dan staat de heli er vast en zeker.

Ten derde, zoek je wel goed? Die heli's staan altijd op het dak van een gebouw en niet op de grond. Dus misschien moet je letterlijk iets hoger kijken. :)

Behalve als je de 100% gehaald hebt, staat er een Sea Sparrow achter de Vercetty Estate in de tuin (op de grond dus), en er staat een Hunter op een heli-landplaats, vlak bij de (ik geloof) vuurtoren op het eerste eiland. Voor de rest staan heli's op daken...

Succes.

@pietje hieronder: :D , het was ook zo'n tijd geleden...

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet je toch even corrigeren;

De Seasparrow staat niet in de achtertuin van de Vercetti Estate wanneer je de 100% behaald hebt, deze spawnt daar wanneer je 80 Hidden Packages verzameld hebt. ;)

En oh ja: De Skimmer, het vliegtuig dat dan altijd achter de filmstudio's geparkeerd staat in het water is overigens alleen verkrijgbaar ná de missie 'Dildo Dodo'. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ronald het zegt, kan ik het niet beter zeggen..

Bij vice city kun je idd alleen maar op 1 plek een vliegtuig vinden.Deze vind je aan de studio aan de kant van het water namelijk.

Voor de rest zijn het helekopters, vooral politie helikopters heb ik vaak..

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet ook wel dat er maar 1 vliegtuig is! maar als ik bijv. op het dak van Vercetti Estate gaan staat er vaak helemaal geen heli! en als ik dan een paar minuten later terug kom ook niet:(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...