Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb wéér een nieuwe signature gemaakt. Deze keer over Forest. Hieronder is hij te zien, graag rates + comment, en graag ook méér rates + comment.

Origineel:

forest.jpg

Signature:

forestcopy3jn.gif

:cya:

Geplaatst:

Het origineel doet het niet..

Maar goed, ik vind het helemaal geen slecht plaatje, Lekker mysterieus (hoe vaak heb ik dat wel niet gezegd ondertussen :bonk: ). Maar goed, dat spreekt mij gewoon aan.. :Y

De tekst zou ik nog één maatje kleiner doen, verder past de dubbele border er in mijn ogen niet goed bij. Gewoon een één pixel border in een donkere kleur is beter volgens mij...

Rate 7/10. Keep it up! :)

Geplaatst:
Heh? Bij mij doet de origineel het wel degelijk :cab:

Bedankt voor de rate nog ;)

Upload hem even opnieuw via imageshack als je wilt, want ik krijg alleen maar reclame..
Geplaatst: (bewerkt)

Heh heh, bij Google doet hij het ook niet, als je op de pic. klikt om hem te vergroten, staat er ook "Image hosted by Tripod", net zoals RonaldVC ook in zijn post liet zien.

Maar even jouw 'Forest Signature':

Net zoals RonaldVC vond vind ik ook dat het het er wat geheimzinnig uitziet, dat spreekt mij ook wel aan. Nou moet ik zeggen dat de tweelijnige border ook wat teveel van het goede is, zoals RVC ook al zei. Mij lijkt het misschien wat mooier als je die twee lijnen wat dichter bij elkaar zou plaatsen, of ook maar misschien één lijn. Voor de rest vind ik zelf dat het lettertype wat sierlijker mocht zijn, maar dat is mijn mening. In elk geval vind ik de signature er toppie uitzien! :bier:

Rate: 7,5/10 ;)

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Zoals de mensen voor mij al zeiden: mysterieus. Helaas houd ik daar niet zo van. De tekst past er goed bij. Je hebt wel precies het goede stukje gekozen van het plaatje.

rate: 7/10.

Geplaatst:

de sig heeft wel een speciale sfeer.

aleen mocht je wel wat meer prutsen met effecten enzo de border vint ik nog te doen.

ik gevet een 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...