Jump to content

~{WestCoast Customs San Andreas}~


Puma

Recommended Posts

  • 5 maanden later...

Ik ga toch geen HEMA stickers op een WestCoast Customs gebouw plakken, wat dacht jij dan :duh: ? De hele mod draait om WestCoast Customs, en daar mag je dan ook wel wat van terugzien vind ik. Verder valt het ook nog wel mee qua WestCoast Customs-reclame naar mijn idee :Y ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

puma ik snap geen reet van hoe je die mod in gta san andreas krijgt

kun je het in het nederlands uitleggen?

ik heb gewoon windows xp

Ik kan het wel even vertalen. :)

Methode 1

  • Download de San Andreas Mod Installer
  • Gebruik het SAMI-script dat je kan vinden in het RAR-bestand.
  • Ga naar je SA map en open de map text en daarin het bestand american.gxt
  • Druk CTRL+H
  • Bij 'zoeken naar' typ je $46D4CA21=TransFender en bij 'vervangen door' $46D4CA21=WestCoast Customs
  • Bij 'zoeken naar' typ je $A8DAAB0D=Wheel Arch Angels en bij 'vervangen door' $A8DAAB0D=WestCoast Customs HardTuning
  • Bij 'zoeken naar' typ je $DFDD9B9B=Loco Low Co. en bij 'vervangen door' $DFDD9B9B=WestCoast Customs Lowriders
  • Sla het bestand op en sluit het. Veel plezier! :Y

Methode 2

  • Download de IMG-Tool
  • Open de IMG-Tool, druk File -> Open en ga naar je SA-MAP, dan naar de map models en kies gta3.img
  • Zoek met F2 naar alle bestanden die je in de files map vindt, elk om beurt, en vervang ze met die bestanden van de files-map, door rechtermuisknop te klikken en replace te kiezen. Dan kies je het bestand met dezelfde naam. Pak daarvoor eerst het RAR-bestand uit.
  • Kopieer het bestand LOADSCS (nog een map verder dan files) uit het RAR-bestand naar GTA San Andreas\Models\txd
  • Doe hetzelfde met american.gtx als bij de eerste methode.

Veel succes! :tu:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Dus? Het gaat om de kwaliteit.. Dit was mijn eerste fatsoenlijke mod. De meeste texturemods zijn niet meer dan een nieuw logootje op een gebouw en zijn daarom de naam 'mod' of 'modificatie' niet eens waard. Deze mod bevat niet alleen compleet nieuwe, hoge kwaliteit textures voor gebouwen, maar ook nieuwe paintjobs en een nieuwe skin voor Ceasar onder andere <kijk het filmpje in eerste post>. Dit moet je dus niet gaan vergelijken met een "Albert Heijn" mod, aangezien deze mod simpelweg veel uitgebreider is, al zeg ik het zelf.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dus? Het gaat om de kwaliteit.. Dit was mijn eerste fatsoenlijke mod. De meeste texturemods zijn niet meer dan een nieuw logootje op een gebouw en zijn daarom de naam 'mod' of 'modificatie' niet eens waard. Deze mod bevat niet alleen compleet nieuwe, hoge kwaliteit textures voor gebouwen, maar ook nieuwe paintjobs en een nieuwe skin voor Ceasar onder andere <kijk het filmpje in eerste post>. Dit moet je dus niet gaan vergelijken met een "Albert Heijn" mod, aangezien deze mod simpelweg veel uitgebreider is, al zeg ik het zelf.

lol grapjas, jij was mijn voorbeeld met mods maken toen ik het nog deed

Bewerkt: door graafschap.b
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...