ikt Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Euros rijdt wel rond[jes] de Euros rijdt toch helemaal niet Bij mij wel, in SF, bij CJ's garage. Maar héél soms. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Euros rijdt wel rond[jes] de Euros rijdt toch helemaal niet Bij mij wel, in SF, bij CJ's garage. Maar héél soms. dit heb ik nog nooit gehad en ik ken SA erg goed wat beter kijke Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 De Euros. Hij rijd inderdaad in San Fierro rond bij CJ's Doherty Garage. En ook in Las Venturas Bij The Strip. Reageren
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 veel keren...trouwens,je kan de Uranus ook vinden in de "wang cars" als je die missie's al gedaan hebt. greetz NEE DUH Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 veel keren... trouwens,je kan de Uranus ook vinden in de "wang cars" als je die missie's al gedaan hebt. greetz NEE DUH jij haald iedereen uit zijn waarde en dat van de Euros ik heb het nu zelf ook gezien Reageren
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 veel keren... trouwens,je kan de Uranus ook vinden in de "wang cars" als je die missie's al gedaan hebt. greetz NEE DUH jij haald iedereen uit zijn waarde en dat van de Euros ik heb het nu zelf ook gezien sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.