Caltson Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 hey, ik sta voor een moeilijke keuze namelijk. ik zou graag een "liberty city" te pakken krijgen,ondanks ik nu nog enkel liberty city niet heb gezien. welk zou ik het beste kopen? Ik zou graag het spel hebben met de beste qualiteit en die het meest overeenkomt met de buurt saint mark's zoals die er in san andreas uitziet.(zonder sneeuw dan) en qua kwaliteit wil ik ook graag de beste game hebben. welke game zou ik dan kiezen? Liberty city stories of de gewone GTA III? Greetz
VforV Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Persoonlijk zou ik ze beiden kopen maar ik zou eerst LCS aanschaffen. Het verhaal vind ik iets beter dan dat van GTA III en de personages zijn naar mijn zeggen ietsje beter uitgewerkt. De graphics zien er ook heel wat beter uit dan die van GTA III. GTA III kan je eigenlijk beter kopen en spelen nadat je LCS hebt uitgespeeld. Dan zal je de grappige links tussen de 2 spellen beter begrijpen.
Caltson Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Persoonlijk zou ik ze beiden kopen maar ik zou eerst LCS aanschaffen. Het verhaal vind ik iets beter dan dat van GTA III en de personages zijn naar mijn zeggen ietsje beter uitgewerkt. De graphics zien er ook heel wat beter uit dan die van GTA III.GTA III kan je eigenlijk beter kopen en spelen nadat je LCS hebt uitgespeeld. Dan zal je de grappige links tussen de 2 spellen beter begrijpen. rijd alles in lcs stories nog (de metro,de bovengrondse metro,enz..)?
VforV Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 rijd alles in lcs stories nog (de metro,de bovengrondse metro,enz..)? Jazeker! Qua openbaar vervoer is er: de El Train (bovengrondse trein rond Portland) de Subway (de metro die de 3 eilanden met elkaar verbinden) de Veerboot (tussen Portland en Staunton)
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 en er sijn ook eindleijk motors:)(Y)
Recommended Posts