Dead-Dodo Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 until the end of time is wel goed netzo als changes,trading war stories, california love , i ain't mad at cha en holla at me en nog veel meer :lol: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 alle nummers zijn goed van pac. de man was een legende en als hij het zooitje ongeregeld zou zien wat nu probeert te rappen op tv dan zou hij ze 1 voor 1 afmaken (via zijn songs dan) ...trouwens het nieuwe album van hem komt januari 2005 geproduceerd door eminem en het schijnt dat em het hele album heeft verkracht :angry: :angry: Was al helemaal vergeten dat ik deze topic heb geopend,heb wat gemist Maar Tupac's nieuwe album Loyal To The Game is verre weg van verkracht Het is gewoon weg een brute cd,ik draai de cd helemaal grijs paar favorite van Loyal To The Game: Thug for life Ghetto Gospel Loyal to the game feat. G-Unit Out On Bail Uppercut A Crooked Nigga Too Deze cd bewijst gewoon dat Tupac Amaru Shakur een legende is en blijft,die niet vergeten mag worden. En het bewijst dat NIEMAND zijn plek in de HIPHOP geschiedenis kan veroveren,Tupac zal voor altyd op nr.1 staat als beste rapper en daar onder Biggy Smalls. Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) die ene waar je geen hiphop in hoort vind ik goed. [-Spider-] Bewerkt: 27 januari 2005 door Spider-Wal Reageren
dudedude Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Dont give a f*ck, Life goes on, Bury me a G, Never call u b*tch again maar Dear mama vindt ik egt de beste Bewerkt: 19 maart 2005 door dudedude Reageren
arnie Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 Ik ken er maar een paar liedjes van maar het beste vind ik changes(ik hou meer van metal enz...) Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Changes Troublesome 96' Hit em up Dear mama En als laatste die echt BOM is : Runnin' Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 alle liedjes van 2pac zijn bom B) Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 alle liedjes van 2pac zijn bom B) Ja dat is de echte waarheid ALLE liedjes zijn gwn bom van 2pac :rolleyes: Reageren
Pablo Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Teardrops and Closed Cascets Me and my Girlfriend Little Homies Hit em Up We going all out Reageren
Yohan Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Zo hier is eindelijk iemand die Pac nog een beetje in leven houd.. Ik vind 2pac zo en zo een te vette gast.. en nu Eminem nieuwe liedjes produced ben ik nog blijer.. Beste nummer: Changes One Day At A Time Ghost Dear Mamma Little homies Hit Em Up Loyal To The Game Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 runnin en i dont give a f*ck :lol: grtz dark Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.