Jon-asses Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik ben net een battle bezig met deze 50 cent sig. Mijn naam moet lijken alsof het is gegraffiteerd op de muur. Rates + Comments please? Reageren
SamShine Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Hij ziet er goed uit, maar ik wil toch een reactie geven op je naam! Volgensmij zijn er aardig wat tut's op het internet te vinden om goed en mooi graffeti te maken! Daarbij komt ook dat graffati meestal groot en gekleurd zijn! Probeer dat aan te passen! KUTGW (op je tekst na...) Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Mooie sig jon, maar die grafiti.......zoals Big-Loser zei er zijn vast een paar tut's voor dat grafiti geval 6/10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Het is misschien ook mooi om je naam op een andere manier in Graffiti Stijl te maken ... Je maakt een nieuwe Layer aan voor je Tekst, en Typt je tekst... Nu is je tekst nog geselecteerd, en selecteer de Magix Wand Tool... Druk nu op rechtermuisknop, en op: Select Inverse... Ga nu met een Softe Brush, een van de standaard, langs de randen van je Tekst.. Nu lijkt het net alsof er een "sjabloon" is gebruikt, om je naam met Graffiti te maken .. Als het een beetje onduidelijk overkomt, kun je me een Pb sturen, en zal ik het even verder uitleggen .. Over je Sig, het ziet er best aardig uit, maar misschien was bij de Spinner, een Witte Outer Glow wat mooier geweest .. Je achtergrond is Ok, en de witte "strepen" die doorheen je Sig zitten, passen op zich ook wel .. Een best geslaagde Sig! Ik ben niet zo van de cijfers, alleen hiervoor geef ik je een 7.5/10 .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.