Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb per toeval iets ontdekt bij de Rustler, dat vliegtuig op de Abonded Airstrip. Ik ben net bezig met de missie N.O.E., en ik drukte per ongeluk op num0 (hetzelde als LCTRL). Ik hoorde toen een geweer knallen, zoals bij de Hunter! Dus het ontdekte: de Rustler is een gevechtvliegtuig!!

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SummerBase

4

• Donwell

4

• GTA-Sheep

3

• Puma

3

Geplaatst:

Tsja, volgens mij was dat al uitgebreid bekend hoor. Want dat vliegtuig is gebaseerd op de beroemde Spitfire uit WO II en Engelse piloten verdedigden met dat toestel het Engelse luchtruim. Het is dus de bedoeling dat je hem als gevechtsvliegtuig gebruikt. Bovendien, maar dat weet je misschien niet, wordt het vliegtuig ook bij MTA veel gebruikt in de deadmatches. Dus of het voor anderen nieuw is: zou kunnen, maar ik kende hem al :Y

Geplaatst:

Ik ben ook ergens achter gekomen! De Hydra is en gevechtsvliegtuig! :bonk:

>>> Door GTA-Sheep: Ik ben ook ergens achter gekomen. Dit is een volkomen nutteloze en onzinnige post. Graag laten de volgende keer en gewoon iedereen in zijn waarde laten.<<<

Geplaatst:
*zucht...

Nuttige post.

-------------------------------------

@TcT MafIosO,

Bij de Hunter en de Hydra kan dit natuurlijk ook maar die kunnen ook nog rakketen schieten. Ook de Seasparrow kan schieten, hij schiet ongeveer hetzelfde als de rustler, en de Stuntplane kan ook zoiets dergelijks, als je bij de Stuntplane op het knopje drukt om het landingsstelsel in te trekken (2) dan komt er een rode rook uit de stuntplane.

screenshot1162006105859937aq.th.jpg

Geplaatst:

Bij de andromadada (of hoe hij ook mag heten) kan je het klepje open doen. Als je wilt weten welke voertuigen wat doen klan je de n00bmode downloaden en alles uitproberen.

De tarctor en te towtroch kunnen een auto casthaken. OP wikiGTA kun je alles zien ;)

Geplaatst:

ik ben bang dat als ik noobmode install dat ik het dan verkl**t... zal ik het doen of niet? (wel eerst saves backuppen natuurlijk)

Geplaatst:
ik ben bang dat als ik noobmode install dat ik het dan verkl**t... zal ik het doen of niet? (wel eerst saves backuppen natuurlijk)

Je kan ook gewoon je hele San Andreas backuppen en dan ga je in de ene SA n00bmod spelen en in de andere heb je de normale zonder n00bmod. ;)

Geplaatst:

Om even Typhoon aan te vullen. Kopieer gewoon je hele map gewoon nog een keer in die map R*. Ik deed het zo: Rechtermuisknop erop en dan kopieeren. Dan doe je plakken en dan komt er te staan: Kopie van San Andreas. Dan heb je 2 mappen en dan kun je bij de instalatie kiezen van n00bmode welke San Andreas je n00bmode op wilt zetten. Dnan kun je het op de Kopie van San Andreas zetten. Dan heb je één die nog normaal werkt, voor MTA, savegame aanvragen enzvoort.

@TcT MafIosO,

Bij de Hunter en de Hydra kan dit natuurlijk ook maar die kunnen ook nog rakketen schieten. Ook de Seasparrow kan schieten, hij schiet ongeveer hetzelfde als de rustler, en de Stuntplane kan ook zoiets dergelijks, als je bij de Stuntplane op het knopje drukt om het landingsstelsel in te trekken (2) dan komt er een rode rook uit de stuntplane.

Zo heb je ook nog het watersproei-vliegtuigje. Dit watersproei vliegtuigje is hetzelfde als de stuntplane (bijna) maar dan kun je er mee vliegen en watersproeien. Link: http://nl.wikigta.org/index.php/Cropduster..._San_Andreas%29

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...