SummerBase Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) ... Ooh ja? Dat wist ik niet, waar kan je dat vliegtuigje vinden dan? Aan het westen van LosSantos, het is ten Noorden van de grote Kuil in de Dessert. Ergens staat hij, wel even rondzoeken dus. Ik zie nog ook nog dat hij te vinden vlak onder SanFierro Airport. Die kan je natuurlijk ook op het kaartje zien. Heb je daar geen zin in en wil je direct weten waar je hem kan vinden kan je op dit kaartje kijken: Bewerkt: 12 juni 2006 door SummerBase Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Zie het kaartje Robin . Overigens sproeit de cropduster zeker geen water, dus ik zou hem ook geen watersproeivliegtuigje noemen. Dit soort machines zijn bedoeld voor het verspreiden van insectengif om over de oogst heen te sproeien. Maar dat is maar weer een klein detail...... Reageren
Puma Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 het is ook mogelijk om een shamal met een tractor te slepen echt waar probeer maar heb ik al gedaan... alleen die shamal door dat poortje proppen ging een beetje moeilijk Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Een vliegtuig die gif spuit? Nooit opgemerkt... Is wel grappig om te weten, zal hem gelijk eens gaan zoeken >>> Door GTA-Sheep: Lol, hij doet niet veel hoor. Je vliegt en er komt een soort van wolk met vloeistof uit. That's it. En daarbij vliegt dat ding ook nog eens als een krant.... Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Hee, wist ik ook nog niet! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 volgensmij kun je er geen mensen me doden maar ik weet het niet zeker >>> Door GTA-Sheep: Lol, hij doet niet veel hoor. Je vliegt en er komt een soort van wolk met vloeistof uit. That's it. En daarbij vliegt dat ding ook nog eens als een krant....yep.gif<<< zo slecht vliegt ie niet Reageren
lordremy Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ik ben bang dat als ik noobmode install dat ik het dan verkl**t... zal ik het doen of niet? (wel eerst saves backuppen natuurlijk) Je kan ook gewoon je hele San Andreas backuppen en dan ga je in de ene SA n00bmod spelen en in de andere heb je de normale zonder n00bmod. het werkt. bedankt maar weet iemand een tip zodat ie nit steeds vastloopt? (meestal bij busted of wasted) Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 jah dat van die rustler was allang bekend en dat ie van de Mustang-51 is afgeleid weet ik ook allang. Waarom is dit topic niet closed dit is toch informatie die allang wereldwijd bekend is(ook dat van die rode rook van dat stuntvliegtuigje is allang bekend) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 jah dat van die rustler was allang bekend en dat ie van de Mustang-51 is afgeleid weet ik ook allang. Waarom is dit topic niet closed dit is toch informatie die allang wereldwijd bekend is(ook dat van die rode rook van dat stuntvliegtuigje is allang bekend) Het topic is niet closed omdat er bijvoorbeeld nog andere dingen aan de orde kunnen komen. Door perongelijk een verkeerde vraag/reactie op iets. Daardoor kun je weer nieuwe informatie krijgen, zoals dat sproeivliegtuig. Een topic closen gebeurt overigens ook alleen maar als er erge dingen gebeuren, onnodige bumps of gewoon tien topics over hetzelfde. Vandaar is het niet gesloten zie ook de FAQ bij het onderdeel topics gesloten. Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 het werkt.bedankt maar weet iemand een tip zodat ie nit steeds vastloopt? (meestal bij busted of wasted) Bedoel je 'San Andreas', zo ja: Ik denk dat je computer wat overbelast is. Zet wat programma's zoals Msn en achtergrond programma's uit. En zorg dat je CPU (Processor) op goede temperatuur is. Is deze niet op goed nivuea dan kan je vastlopers verwachten. Wil dit niet helpen, lijkt er niks anders te zijn dan een nieuwe geheugen strookje te kopen. Want de zware bewerkingen, zoals het verwerken van gegevens. Vergt geheugen en dat kun je gewoon in de standaard-computer winkel kopen. De prijzen varieëren enorm dus ik raad je aan om eens op wat online koop site's te kijken. Een paar tips: - Zoek precies wat je wilt, bij voorbaad 512mb Geheugen strookje. - Kijk of de geheugen strook die je wilt kopen bij je moeder-bord past. - Weet hoeveel geld je er aan wilt geven. - Koop bij voorbaat in een winkel als je niet precies weet hoe internet winkelen werkt. Foto van een geheugen strook/lat. @Wakkiegeslacht: Er zij mensen die dit niet weten, niet alles hoeft direct op slot .. Reageren
lordremy Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 het werkt. bedankt maar weet iemand een tip zodat ie nit steeds vastloopt? (meestal bij busted of wasted) Bedoel je 'San Andreas', zo ja: Ik denk dat je computer wat overbelast is. Zet wat programma's zoals Msn en achtergrond programma's uit. En zorg dat je CPU (Processor) op goede temperatuur is. Is deze niet op goed nivuea dan kan je vastlopers verwachten. Wil dit niet helpen, lijkt er niks anders te zijn dan een nieuwe geheugen strookje te kopen. Want de zware bewerkingen, zoals het verwerken van gegevens. Vergt geheugen en dat kun je gewoon in de standaard-computer winkel kopen. De prijzen varieëren enorm dus ik raad je aan om eens op wat online koop site's te kijken. Een paar tips: - Zoek precies wat je wilt, bij voorbaad 512mb Geheugen strookje. - Kijk of de geheugen strook die je wilt kopen bij je moeder-bord past. - Weet hoeveel geld je er aan wilt geven. - Koop bij voorbaat in een winkel als je niet precies weet hoe internet winkelen werkt. Foto van een geheugen strook/lat. @Wakkiegeslacht: Er zij mensen die dit niet weten, niet alles hoeft direct op slot .. ik heb al 1.5 gig aan geheugen voor dit soort dingen... het ligt zeker aan de noobmode want normaal loopt ie niet zoveel vast Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 ...ik heb al 1.5 gig aan geheugen voor dit soort dingen... het ligt zeker aan de noobmode want normaal loopt ie niet zoveel vast 1,5 Gigabyte aan geheugen is inderdaad voldoende, dan zou het niks anders kunnen wezen dan een fout. Niet alle computer's zijn hetzelfde en niet alle computer reageren hetzelfde op eenzelfde script-taal. Volgens mij is het een scm hack. En ik heb wel vaker gehoord dat daar probelemen mee zijn. Ik raad je dan gewoon aan niet meer de Noobmode V2 te gebruiken, wil je het toch heel graag hebben. Kan je beter een pb/pm naar de makers van de Noobmode V2 sturen. Je vind er volgens mij wel informatie over in de readme van de noobmode. Reageren
Puma Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) ik heb een goeie pc en snel maar ik heb maar 512mb intern geheugen ik heb dus redelijk vaak dat als ik -paintshoppro -txdworkshop -mapviewer -san andreas -imgtool -media player -een aantal internetsites -xfire -msn -aantal mappen van de verkenner aan heb staan, dat m'n computer erg sloom gaat lopen als ik dan (per ongeluk) een .img met txdworkshop probeer te openen: ik krijg dan een berichtje van "er is te weinig virtueel geheugen beschikbaar" en "windows heeft te weinig werkgeheugen"... ik ga binnenkort ff 1gig werkgeheugen erbij halen, wanneer weet ik nog niet maja... eerst maar een goeie dvdromspeler want hij kan de san andreas dvd niet meer lezen ... maarja of dit nou over dat rustler vliegtuigje gaat... Bewerkt: 15 juni 2006 door Puma Reageren
Ar Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Zou iemand voor mij deze missie willen doen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) N.O.E. - Passed! Ik heb de missie: 'N.O.E.' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Verdant Meadows (Vliegveld) dit ligt in de Desert. Als je bij Verdant Meadows (Vliegveld) bent aangekomen moet je in het rondje stappen bij de Rustler. De missie: 'N.O.E.' zal starten en Toreno komt je vertellen dat je naar Angel Pine moet vliegen. Daar moet je een aantal goederen boven het dorp droppen, want een aantal mede werkers van Toreno hebben dat met spoed nodig. Jij bent hun helpende enige helpende hand en je moet daarom ook met de Rustler naar de medewerkers vliegen om de goederen af te leveren. Stijf op vanaf Verdant Meadows en vlieg naar de Big Ear (Die grote Sataliet) en vervolg zo je weg naar het vlieg. Als je daar bent aangekomen vlieg je naar San Fierro Airport. Dan ga je via de Snelweg oftwel de weg op palen Richting Angel Pine. Onderweg zal je een bouwplaatst tegen komen als je die tegenkomt zit je goed, ga dan naar rechts en als het goed is ben je nu in de buurt van Mount Chilliad (Die hoge Berg). Vlieg dan naar het Rondje en je zal de goederen boven Angel Pine droppen. Nu moet je weer terug vliegen langs de weg waar je via de heen weg ook langs kwam. Dit is dus één van de beste manieren om deze missie te halen, want veel mensen hebben er nog duidelijk moeite mee. Ik denk dat dit komt, omdat ze door het bos vliegen en je weet eht bij een bos moet je niet wezen met een vliegtuig. Over het open water is veel makkelijker en veiliger en het kan je natuurlijk een hoop tijd schelen. Qua falen, maar dan nog iets leer van te voren ook goed de Rustler te besturen. Probeer anders de oefeningen in de Vliegschool. Ze zeggen altijd oefening baart kunst, en dat is ook zo. Beloning:$15.000 --- Veel succes en plezier er mee, mocht er nog een missie niet willen meld je dan weer gerust. Trouwens voor de mensen die deze save-game willen gebruiken het is een Versie 2 save-game hij zal dus niet werken op een Versie 1. Deze versie's zijn meestal direct aan het begin verkocht van de PC- start datum. De save-game zit in de bijlage. Bewerkt: 8 juli 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.