Jump to content

Geen missies meer


Lella

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb geen missies meer! Terwijl ik niet alle missies heb gedaan.. De laatste missie was de publicity tour.

Ik heb de volgende missies al af:

Sonny Forelli missies:

In the Beginning (scène)

An Old Friend (scène)

Ken Rosenberg missies:

The Party

Back Alley Brawl

Jury Fury

Riot

Juan Garcia Cortez missies:

Treacherous Swine

Mall Shootout

Guardian Angels

Sir, Yes Sir

All Hands On Deck!

Ricardo Diaz missies:

The Chase

Phnom Penh '86

The Fastest Boat

Supply & Demand

Kent Paul Missie:

Death Row

Tommy Vercetti missies:

Rub Out

Shakedown

Bar Brawl

Copland

Avery Carrington missies:

Four Iron

Demolition Man

Two Big Hit

Love Fist:

Love Juice

Psycho Killer

Publicity Tour

Big Mitch Baker:

Alloy Wheels Of Steel

Messing With The Men

Hog Tied

Assassination Missions:

Road Kill

Waste The Wife

Autocide

Check Out At The Check-In

Ik heb de hele tijd rond gelopen in hoop dat ik een telefoontje krijg, maar helaas.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Lella,

Er zijn ook nog een hoop zij-missies die je moet doen, en een hoop andere zaken zoals rampages en races en dergelijke. Er zijn ook een boel bedrijven die je moet kopen, die bevatten ook nog een heleboel missies.. Daarnaast moet je ook nog 100 hidden packages opzoeken.

Check ===>deze<=== link voor een 100% checklist. Daar kan je precies zien wat je al gedaan hebt en wat je nog moet doen.. Na mate je verder vordert in het spel komen er meer missies vrij.

Succes.

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Lella,

Er zijn ook nog een hoop zij-missies die je moet doen, en een hoop andere zaken zoals rampages en races en dergelijke. Er zijn ook een boel bedrijven die je moet kopen, die bevatten ook nog een heleboel missies.. Daarnaast moet je ook nog 100 hidden packages opzoeken.

Check ===>deze<=== link voor een 100% checklist. Daar kan je precies zien wat je al gedaan hebt en wat je nog moet doen.. Na mate je verder vordert in het spel komen er meer missies vrij.

Succes.

Dat is `em nu juist, ik heb bijna alle zij-missies gedaan.. Maar goed, ik zal eens wat bedrijven gaan kopen ja, misschien dat ik dan nog wat moet doen.

Ik heb nu dat ijsjesfabriek (waar overigens geen missie bij is :? ) en de taxi-garage..

Bedankt voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu dat ijsjesfabriek (waar overigens geen missie bij is :? ) en de taxi-garage..

Bij de ijsjes heeft wel een missie, in de fabriek staat een Mr Whoopee, als je op shift drukt zal er een soort liedje beginnen te spelen, je zal dan rond moeten rijden door de stad en soms even wachten, dan zullen er mensen met een pijltje boven hun hoofd verschijnen die willen dan een ijsje kopen (waar drugs inzit) je moet 50 van die ijsjes verkopen om de missie te voltooien. Op deze pagina vindt je meer info over deze missie. Als je veel geld wilt verdienen moet je naam Starfish en Prawn Island gaan, op Starfish Island kosten de ijsjes $18,- en op Prawn Island 14,-.

Jij kan geen missie's meer doen omdat je al bijna alles gedaan hebt, als je de echt laatste missie's van het spel wilt doen moet je de Print Works asset kopen, hier zijn 2 missie's die je nodig hebt voor de 2 laatste missie's. Nadat je de Spilling The Beans missie en de Hit the Courier missie hebt gedaan komt de missie Cap The Collecter vrij die eenmaal gehaalt zal de laatste stroyline missie van het spel beschikbaar komen. Namelijk Keep Your Friends Close, dit is de laatste missie van het spel. Je kan natuurlijk daarna nog wel de andere bedrijven missie's zoals Kaufman Cabs e.d. doen.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je moet doen is alle bedrijf missies uitspelen, behalve de missies van de pole position strip club en de ijsjesfabriek, die zijn echter wel nodig voor 100% completion. De bedrijven met lokaties die je moet kopen en wat je moet doen staan hier:

Sunshine Autos,vice port of escobar international, verzamel alle autos die op de lijst staan en breng ze naar de garage. Voor 100% kan je hier ook nog 3 andere lijsten en 6 races doen.

Kaufman Cabs,little haiti, doe de 3 missies die erbij horen.

The Malibu Club, vice point, doe de 4 missies die erbij horen.

The Print Works, little havana geloof ik, doe de 2 missies die erbij horen.

Film Studio, prawn island, doe de 4 missies die erbij horen.

En dan nu de berdijven die je wel voor 100% maar niet voor de storyline moet doen:

Cherry poppers ice cream factory, little havana, ga in de mr whoopee ijscowagen zitten, laat de bel horen en wacht tot de mensen komen om je ijsjes te kopen. Om deze missie uit te spelen moet je 50 ijsjes verkopen.

Pole position strip club, ocean beach, geef $300,- uit aan lap dance

Heb je de eerste rij bedrijven uitgespeeld? Dan krijg je als het goed is een telefoontje en kan je de op 1 na laatste missie van storyline doen, Cap the Collector. (Als je de malibu heist missies hebt gedaan kan je ook nog 2 missies voor phil doen)

Veel succes en kijk voor meer infotmatie op wikigta kijken.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Dankjullie wel heren!

Ik zie dat ik de Malibu nog niet gekocht heb.. Daar zijn ook veel missies. En verder ga ik wat geld verdienen bij de ijsjesfabriek, want ik heb nog te weinig geld om de Malibu te kopen. :N

Hebben jullie misschien nog tips om snel en veel geld te verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel manier om makkelijk veel geld te verdienen.

- Je kan winkels overvallen, bij elke winkel kan je maximaal 4 pakjes geld stelen dat komt per winkel op $1000,- Bekijk deze pagina voor meer info over Robberies.

- Je kan Rampages gaan halen als je door zo'n doodshoofd icoontje loopt start er een Rampage, bij een Rampage krijg je een bepaald wapen en moet je een aantal mensen/voertuigen elimineren, daarmee kan je geld verdienen. Kijk op deze pagina voor meer info.

- Vigilante missie's bij deze missie's moet je voor de politie of hoger werken hier kan je erg veel geld mee verdienen, het makkelijkste is om een tank te spawnen met de cheat PANZER, dan kan je makkelijk je doelwitten uitschakelen, er zijn heel erg veel levels hoe hoger het level hoe meer geld je krijgt! Bekijk deze pagina voor meer info.

- Taxi missie's met Taxie missie's zijn niet erg moeilijk! Je moet een bewoner van Vice City oppikken en die moet je naar een andere locatie rijden. Je kan hier veel geld mee verdienen. Bekijk deze pagina voor meer info.

Er zijn nog veel meer manieren om geld te verdienen, ik denk dat je hier al wat aan hebt. Als je nog meer wilt vraag je het maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt je savegame ook even plaatsen. Dan kunnen wij even kijken wat je nog moet doen!

Is al goed. Maar toch bedankt!

Er zijn veel manier om makkelijk veel geld te verdienen.

- Je kan winkels overvallen, bij elke winkel kan je maximaal 4 pakjes geld stelen dat komt per winkel op $1000,- Bekijk deze pagina voor meer info over Robberies.

- Je kan Rampages gaan halen als je door zo'n doodshoofd icoontje loopt start er een Rampage, bij een Rampage krijg je een bepaald wapen en moet je een aantal mensen/voertuigen elimineren, daarmee kan je geld verdienen. Kijk op deze pagina voor meer info.

- Vigilante missie's bij deze missie's moet je voor de politie of hoger werken hier kan je erg veel geld mee verdienen, het makkelijkste is om een tank te spawnen met de cheat PANZER, dan kan je makkelijk je doelwitten uitschakelen, er zijn heel erg veel levels hoe hoger het level hoe meer geld je krijgt! Bekijk deze pagina voor meer info.

- Taxi missie's met Taxie missie's zijn niet erg moeilijk! Je moet een bewoner van Vice City oppikken en die moet je naar een andere locatie rijden. Je kan hier veel geld mee verdienen. Bekijk deze pagina voor meer info.

Er zijn nog veel meer manieren om geld te verdienen, ik denk dat je hier al wat aan hebt. Als je nog meer wilt vraag je het maar!

Thank you! De meeste ken ik al..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...