Ar Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Ik zit nu met de missie in het country gedeelte, maar er staat is raars in mijn radar. Het is een klein rood rondje met zwarte vierkantje (denk ik) erin. Deze stond er nadat ik de missie Local Liquor Store heb gedaan. Ik ben er al een paar heen gelopen, maar ik kan niets vinden. Bewerkt: 9 juni 2006 door ViceCity Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Gaat het om deze marker? In dat geval is het een marker die je zelf ergens neer kunt zetten. Op de ingame map van GTA San Andreas kun je met de rechtermuisknop deze marker ergens op de kaart zetten, om zelf een marker op de radar te zetten. Ik denk dat je het er per ongeluk neergezet hebt. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) ik kan je screen niet zien maar kijk eens in je map wat er bij staat want ik dank dat je dit bedoeld EDIT: Damm Lantyz je ben me voor Bewerkt: 9 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Ar Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Gaat het om deze marker? In dat geval is het een marker die je zelf ergens neer kunt zetten. Op de ingame map van GTA San Andreas kun je met de rechtermuisknop deze marker ergens op de kaart zetten, om zelf een marker op de radar te zetten. Ik denk dat je het er per ongeluk neergezet hebt. Ja dat is hem, kan ik deze ook weghalen? Bedankt voor de reacties. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Gaat het om deze marker? In dat geval is het een marker die je zelf ergens neer kunt zetten. Op de ingame map van GTA San Andreas kun je met de rechtermuisknop deze marker ergens op de kaart zetten, om zelf een marker op de radar te zetten. Ik denk dat je het er per ongeluk neergezet hebt. Ja dat is hem, kan ik deze ook weghalen? Bedankt voor de reacties. Ja hoor die kan je heel makkelijk weghalen simpelweg door op: 'T' te drukken. 'T' staat voor Target. Je kan hem op dezelfde manier weer plaatsen ook door op 'T' te drukken. Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Ja dat kan natuurlijk ook, ga naar ESC --> Map druk dan 1 keer op de map met de rechtermuisknop nu zal de marker verdwijnen, als je nog een keer klikt komt hij weer, die marker is wel handig als je bijvoorbeeld ergens heen wilt dan kan je richting die marker gaan, of je heb bijvoorbeeld ergens een leuk wapen gevonden dan zet je die marker daar neer zodat je hem weer kunt vinden. Edit: je kan ook op T drukken het maakt niet uit 1 van die 2. Bewerkt: 9 juni 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.