Jump to content

Strandbal


JoV

Recommended Posts

Er zijn 3 beachballs in GTA VC, de bekenste vindt je op Starfish Island, ik heb er een kaartje van gemaakt:

naamloos0as.jpg

Dit had ik nog gezegt:

De 1e Keepie-Uppy beach ball: deze stat verschijnt naar dat je de beach ball een paar keer op je hoofd hebt laten stuiteren, loop gewoon op de beachball af en beuk er tegen aan, hij zal nu in de lucht vliegen probeer hem nu zo vaak mogelijk met je hoofd te raken.

Je kan de beach ball op meerdere plaatsen vinden, je kan hem in een zwembad op Starfish Island vinden, in een gat op Leaf Links en ergens op Ocean Beach. Ik heb even een kaartje gemaakt met de bekenste namelijk die van Starfish Island.

EDIT: op -Matthijs- zijn kaartje staat de ander locatie van de beach ball op Starfish Island.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens een topic gelezen dat je kunt hoog houden met een strandbal.

Waar is die in VC?

Kijk eens in >dit< topic. Direct de 1e posts daar zie je 2 sreenshots. Je kan op de radar zien waar het precies is. Voor de zekerheid heb ik nog een kaartje voor je gemaakt:

strandbal9rc.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het is alleen een beetje vervelend aan met de strandbal hooghouden, dat als je hem een keertje in de lucht schiet, dat je ineens de bal kwijt bent, je moet geluk hebben, wil je de bal voor 2, 3, 4, 5, of 6x hoog kunnen houden. Natuurlijk zijn de experts daar wel goed in. :puh:

Greets

GTA GG

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar beneden kijkt terwijl de strandbal in de lucht is kan je de schaduw van de bal zien, als je hem in de lucht hebt gekopt, ga dan gauw onder die schaduw staan zodat hij weer op je hoofd valt, dit maakt het wat makkelijker. Het blijft nog wel moeilijk maar naar een beetje oefening kom je steeds verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al... Typhoon is de "expert"! Van alles eigenlijk zo'n beetje, volgens mij heeft ie alle GTA's. :bonk:

Hij helpt iedereen! :puh:

Hij is Mr. GTA 2006!!

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...