JoV Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Ik heb ergens een topic gelezen dat je kunt hoog houden met een strandbal. Waar is die in VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Ik heb ergens een topic gelezen dat je kunt hoog houden met een strandbal.Waar is die in VC? In dit topic kun je er alles over lezen! Gebruik dus voortaan even de zoekfunctie, dan had je precies hetzelfde gevonden. Veel plezier met je bal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Er zijn 3 beachballs in GTA VC, de bekenste vindt je op Starfish Island, ik heb er een kaartje van gemaakt: Dit had ik nog gezegt: De 1e Keepie-Uppy beach ball: deze stat verschijnt naar dat je de beach ball een paar keer op je hoofd hebt laten stuiteren, loop gewoon op de beachball af en beuk er tegen aan, hij zal nu in de lucht vliegen probeer hem nu zo vaak mogelijk met je hoofd te raken.Je kan de beach ball op meerdere plaatsen vinden, je kan hem in een zwembad op Starfish Island vinden, in een gat op Leaf Links en ergens op Ocean Beach. Ik heb even een kaartje gemaakt met de bekenste namelijk die van Starfish Island. EDIT: op -Matthijs- zijn kaartje staat de ander locatie van de beach ball op Starfish Island. Bewerkt: 9 juni 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Ik heb ergens een topic gelezen dat je kunt hoog houden met een strandbal.Waar is die in VC? Kijk eens in >dit< topic. Direct de 1e posts daar zie je 2 sreenshots. Je kan op de radar zien waar het precies is. Voor de zekerheid heb ik nog een kaartje voor je gemaakt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Allemaal bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 wel vet vaag die bal, komt elke keer terug, geloof ik. vooral het hoog houden is erg geinig ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Het is alleen een beetje vervelend aan met de strandbal hooghouden, dat als je hem een keertje in de lucht schiet, dat je ineens de bal kwijt bent, je moet geluk hebben, wil je de bal voor 2, 3, 4, 5, of 6x hoog kunnen houden. Natuurlijk zijn de experts daar wel goed in. Greets GTA GG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Als je naar beneden kijkt terwijl de strandbal in de lucht is kan je de schaduw van de bal zien, als je hem in de lucht hebt gekopt, ga dan gauw onder die schaduw staan zodat hij weer op je hoofd valt, dit maakt het wat makkelijker. Het blijft nog wel moeilijk maar naar een beetje oefening kom je steeds verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik zie het al... Typhoon is de "expert"! Van alles eigenlijk zo'n beetje, volgens mij heeft ie alle GTA's. Hij helpt iedereen! Hij is Mr. GTA 2006!! Bewerkt: 7 juli 2006 door GTA Ganggast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 hij is niet voorniets super lid. medion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.