San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Opnieuw een signature gemaakt, ik vind hem best wel goed gelukt. En ja, er zitten effecten in, het is niet gewoon een plaatje. Lindsay Lohan Jessica Alba Bewerkt: 10 juni 2006 door General Lee Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Die is nice. Lekker luchtig . Zeer mooi GL. + +Mooie kleuren. +Mooi lettertype. +Mooie vrouw . - -Het lijkt alsof de afbeelding van slechte kwaliteit is (ruis). -Niet veel efecten gebruikt. Meer kan ik niet zeggen. Ondanks de kleine minpuntjes, toch een geslaagde sig . Greetz Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Bedankt voor je rate, dabeast. Ik heb trouwens nog zo'n soort signature gemaakt. Je vind hem in mijn hoofdpost. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 De kleur is nogal eentonig, voor de rest is het wel goed afgewerkt. Beetje meer kleur zou het beter gemaakt hebben denk ik Maar voor de rest is ie prachtig! Reageren
Jarno Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 De kleur is nogal eentonig, voor de rest is het wel goed afgewerkt.Beetje meer kleur zou het beter gemaakt hebben denk ik Maar voor de rest is ie prachtig! Ik ben hier hiermee eens, de kleur is eentonig maar toch geeft dat weer een speciaal effect. Voorderest mooi afgewerkt, ga zo door. Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Je 1ste sig is wel mooi, maar alleen is het kleur te eentonig, en is de signature van vrij lage kwaliteit door al dat 'ruis'. Je 2de sig vindt ik ook weer te eentonig van kleur. Maar ik vindt de render er helemaal niet bij passen. De render is een andere kleur rood dan de achtergrond, en ook is de kwaliteit van het water achter Jessica niet zo'n goede kwaliteit. Het wilt niet zeggen dat je sigs slecht zijn, maar er zijn nog wat minpuntjes aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.