Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Waar kan ik 3dsmax7 downloaden? Ik ben me rot aan het zoeken, maar ik kan niks vinden!
Froodooo Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Hey TcT MafIosO! Je kunt er hier een gratis trial van downloaden voor 30 dagen. Als je hem daarna nog wilt gebruiken, zul je hem moeten kopen. Veel succes!
Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Dus als je er langer mee werkt dan 30 dagen moet je hem kopen??
Froodooo Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Dus als je er langer mee werkt dan 30 dagen moet je hem kopen?? Ja, als de 30 dagen over zijn, dan kun je het programma niet meer gebruiken, tenzij je hem koopt natuurlijk. Opnieuw downloaden heeft ook geen zin, want ze herkennen je aan je IP adres. Op een andere PC kan het dan natuurlijk nog wel.
Wazuup Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Aangezien kopen erg duur is, namelijk zo'n 3500 euro, is gmax een goed alternatief. Het is van het zelfde bedrijf (Autodesk) als 3dsmax. Gmax is echter wel gratis te downloaden op deze pagina. Veel 3d succes, Greetz Wazuup
Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Gmax is toch wel hetzelfde als 3dsmax7?
Wazuup Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ongeveer wel, alleen het heeft wat minder functies, daarom is het ook gratis. Volgens mij werken de scripts van KAM hier ook voor. Dus je kan gewoon naar dff exporteren. Mvg, Wazuup
Matiscus Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Verder had je de zoekfunctie gebruikt dan had je meerdere topic's gevonden waar je alle modding programma's kan downloaden. Onder andere hier en hier. Er zijn nog meerdere topic's hierover. Daarom gooi ik er maar een slotje op.
Recommended Posts