Jump to content

Help bij Tagging Up Turf

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een beetje in san andreas gehackt en nu kan ik bij tagging up turf de tags niet oversprayen. Zelfs in het filmpje lukt het Sweet niet eens! :bonk: Ik wou even weten of iemand een keer hetzelfde probleem heeft gehad en of ie ook een oplossing weet!

Bewerkt: door Radicalhamster
Geplaatst:

Ik heb het probleem nog nooit gehad, maar ik kan je wel helpen. Ik neem aan dt je met 'gehacked' bedoeld, beetje dingen veranderen in het spel San Andreas. Dus wat knoeien enzo, eigenlijk is daar maar 1 oplossing voor. Je savegame kopieren en je spel van je PC afhalen. Alles wissen (de-installeren), ook je map San Andreas User Files waar je savegame's van San Andreas instaan. Installeer het spel opnieuw en dan zou hij gewoon moeten kunnen werken. Succes ermee! Ik weet zeker wel dat dit lukt.

Geplaatst:

Dankje R31 maar ik denk dat ik het probleem weet. Met gehackt bedoel ik met GTA:SA Ultimate editor en Noobmode v2.0. Nou heb ik met de ultimate editor de weapon slots veranderd. Dus heb ik elk wapen een eigen weapon slot gegeven :clown: . (Bijvoorbeeld de granaten zaten uiteindelijk in slot 24 :D ) Enneh de spraycan zat ergens in slot 17. Maar dat werkte niet dus heb ik alles terugverandert maar ik was vergeten waar de speciale wapens moesten(granaten, spraycan, camera, enz.). Ik heb uiteindelijk de spraycan op slot 9 gezet. Maar hij moet vast ergens anders... :?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb uiteindelijk de spraycan op slot 9 gezet. Maar hij moet vast ergens anders... :?

Hij moet wel op slotje 9 hoor. Om echt alles weer goed te kunnen krijgen en het spel weer normaal te kunnen spelen om alle missies te halen kun je het beste het spel opnieuw installeren. Dan zul je we overnieuw moeten beginnen omdat er geen savegamelijst is waar n00bmod v2 inzit. Er is wel een savegamelijst voor versie 1 en 2, dus zonder mods enzo. Maar ijk maar, alle slotjes op een rij, en daarom moet de Spraycan op slotje 9:

1. Melee Weapons
  2. Pistols
  3. Shotguns
  4. Sub-Machine Guns
  5. Machine Guns
  6. Rifles
  7. Heavy Weapons
  8. Throwns (weggooi dingen; Grantaten)
  9. Specials (Spraycan enz..)
  10. Gifts (dildo, bloemen)

Bewerkt: door R31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...