MightyDuck Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2004 Meedoen aan een vaag bel spelletje op de radio B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2004 ik zag volgensmy in 1 van die auto's Cj met eem mobiel de auto leek net op een mercedes cls, een zeer exclusieve car dan lijkt het mij ook logisch als hij maar in een paar auto's zit welke screen was dat dan? misschien zag je een wapen aan als een mobieltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Als je de weg kwijt bent kan je hiermee de weg terug vinden.Je kan er je vrienden mee oproepen. ma hoe doet ge dat dan????? :ph34r: :ph34r: :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Als je de weg kwijt bent kan je hiermee de weg terug vinden.Je kan er je vrienden mee oproepen. ma hoe doet ge dat dan????? :ph34r: :ph34r: :ph34r: Kijk eens naar de datum van die posts. het is van een jaar geleden(octobr 2004) gta san andreas was toen nog niet uit je kan met een mobieltje alleen worden opgebeld... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 ja idd, jammer maar het is zo, je kan zelf niet bellen, dit topic is idd al zeer oud, vandaar dat dus mensen dachten dat het wel kon :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 ik vind het spijtig dat je zelf niet kunt bellen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 ik hoop dat het in de volgende GTA komt, want dat lijkt me wel vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 mij ook wel kan je bijv. met een missie voor backup vragen bij je gang Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chris Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 hey cj heeft toch een modieltje ik wil er wel meer van weten , wat kan je daar mee? weet jij het? je kan gebeld worden meer niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Dat is al duidelijk ja. Voor wat je wilt in de nieuwe GTA moet je bij het desbetreffende subforum zijn. Dit topic is onnodig gebumped, en dat is niet toegestaan. (Nuttig bumpen mag natuurlijk wel ) Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts