Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met de opdracht Green Goo, ik heb hem gestolen en nu wil ik in de rode marker stappen op het vliegveld van CJ maar er gebeurt niks! Wat is hier fout?

Geplaatst:

Als je in de rode marker bent gelopen om de missie te starten krijg je gewoon een missie hoor. Lukt het niet, dan kun je het spel eens opnieuw installeren. Bedoel je de rode marker die je moet pakken als je bij die man/professor staat of om de deur te openen en dat wil ook niet, dan raad ik je aan om het spel even opnieuw te installeren. Want misschien is er wat tijdens de installatie fout gegaan ofzo.

Geplaatst:

Nee, ik heb de Green Goo gestolen, en om de missie te voltooien moet je opnieuw in de marker gaan staan. Maar dan gebeurt er niks!

Geplaatst:

Ja, die was ik nog vergeten. :bonk: Als dat niet lukt , probeer het spel eens opnieuw te installeren, meestal werkt dat. Mocht dat niet werken, probeer eens een andere savegame, die evenver is en kijken of dat lukt. Lukt dat, dan kun je daarop het beste verder gaan.

Geplaatst:

Ik probeer eerst de missie nog even opnieuw, en anders zie ik wel verder. Ik heb trouwens een mod geïnstalleerd van nuke_obelisk die het vliegveld heel anders maakt, met de landingsbaan van SF, hekken enzo. Ligt het daar misschien aan?

Geplaatst: (bewerkt)

Mods kunnen vervelende dingen veroorzaken, misschien dit. Oplossing: Herinstalleren.

Bewerkt: door R31
Geplaatst: (bewerkt)

Oplossing 2: zet de oude bestanden terug! Veel makkelijker!

Edit: Gelukt!

Tip: Gebruik die mod niet wanner je de missie Green Goo speelt!

Bewerkt: door TcT MafIosO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...