coz Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 erbovenop ligt een 5.25 inch flop.De diskette-drive koste ook 1000 gulden toen die uitkwam. off topic *méééémories mode* mbo technische informatica ruilwinkel waar 5,25" te koop was voor 2gulden50 een tussenuur met paar lui paar schroevendraaiers leuke combo er zitten heel veel spoelen in met dus nog veel meer dun koperdraad - en het rookhook was een uur later vol slingers [/font] */méééémories mode* Reageren
Goudvis Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik heb ook ooit in BASIC geprutst op de commodore 64, begon vrij snel te vervelen als je grafiche dingen wou doen, je werd helemaal gaar van alle POKE 's. Daarna ben ik gestopt met programmeren, en had nooit gedacht dat ik het ooit nog eens zou doen. Na een foute mbo-studie keuze ben ik bij toeval toch per ongeluk in de informatica terecht gekomen, en nu ben ik full time "Software Engineer", en zit zelfs regelmatig in Visual Basic te prutsen. Vergelijk Visual Basic trouwens niet met de echte BASIC, ze lijken niet op elkaar. BASIC was overigens van nature geen bijzonder nuttige / krachtige taal, maar slechts een aanzet tot de echte derde generatie talen (zie bericht van Patrick W.). De uitzondering hierop waren een aantal systemen (denk: commodore) die basic (zo goed als)ingesoldeerd hadden, waardoor BASIC meelifte op de successen van deze machines. Bewerkt: 15 juni 2006 door Goudvis Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik kan programmeren in Qbasic, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt... Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 jah ik wou al zeggen, op de cd van bijv win98 zat Qbasic, maar volgens mij is dat weer een andere. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.