Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Een tip voor iedereen die geen politie achter zich aan wil hebben voor een politie wagen of motor, moet de missie Green Goo spelen. Je hebt 2 sterren politie en ze volgen je steeds. Als je de opdracht hebt gedaan is er meestal net 1 afgestapt om je te pakken als dat muziekje klinkt. De agent loopt weg en je kan de motor pakken.

P.S. Sorry als deze topic nergens op slaatl.

Geplaatst:

Je bedoeld dat ik, als ik een politiewagen of -motor wil hebben, de missie "Green Goo" moet spelen? Ja, de manier die je beschrijft is wel handig, maar ik heb makkelijkere manieren hoor ;). In ieder gaval toch bedankt voor de tip!

Geplaatst:

Er bestaan ook cheats voor :puh:

Naja, als je het zonder cheats doet, kun je ook als er midden op straat een agent omvergereden word op een brommer, of ze rijden achter een gangster en worden zelf neergehaald, dan staan die wagens en moters er toch zonder agenten te staan

Zijn natuurlijk ook handige manieren.. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
(...). Wat is jou manier dan?

Oh, ik heb er wel meerdere. Je kan bijvoorbeeld een agent gewoon van zijn motor afschoppen en dan óf door een Bribe sterretje te rijden, óf te wachten totdat je dat ene wantedlevel weer verdwijnt (en dat is meestal al gauw :Y ).

Bewerkt: door RogierS.
Geplaatst:

zorg dat je een wanted level krijgt van minstens 2 en zorg dat er een wagen/moto achter je aan komt en sla op de wagen/moto staat er nu zonder agent(en)

Geplaatst:

Eigelijk maakt het niet zo veel uit.

Als je weer in de Corona op Verdant Meadows bent.

Mission passed.

En je sterren zijn weg.

Geplaatst:

Als ik een politiemotor wil dan rijd ik iemand omver, krijg een sterretje, en laat de motor achter mij rijden.

Dan ga ik op de remmen staan (met de auto dus) en de agent vliegt over je wagen, valt van zn motor :)

Geplaatst:

En trouwens.

Binnen 10 seconden rijden.

Ben je die ene ster al kwijt.

Twee sterren raak ik ook zo kwijt.

Gewoon bochten maken van 180 graden om de politie af te schudden.

En wat links en rechts rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...