Jump to content

Los aztecas veteranos

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi allemaal

hoe krijg je veel Los aztecas veteranos (turquoise colors) in een gebied als territory

Geplaatst: (bewerkt)

Door te recruteren door middel van een cheat. Je kunt ze je dan laten volgen. Ook kun je ze laten achter je aan laten komen door 1x op hun te schieten, nu willen ze jou pakken en kun je ze in een terrotorium krijgen, maar je kunt niet hun gebieden overnemen, dat kun je dan bij veel groepjes doen. Dus als je door Los Santos loopt en je ziet een aantal bende leden dan maak je ze bang, door erop te schieten ofzo, dan kun je ze meelokken.

Bewerkt: door R31
Maar hoe krijg ik de kleur turquoise op de kaart in El Corona?

Is niet mogenlijk. Je kunt alleen maar Ballas en Vagos gebieden overnemen. Na de missie Home Coming en Domberman komen deze kleurtjes op de radar. Na de missie The Green Sabre verdwijnen die kleuren, maar komen weer terug na de missie Home Coming. De Ballas herken je aan de paarse gebieden en de Vagos aan de oranje gebieden. Andere gebieden zijn er niet.. Helaas..

In San Andreas lopen wel heel veel andere gangs, maar deze versieren de stad een beetje en proberen het spel spanned en crimineel te maken. Voor de rest is het dus allleen maar mogenlijk om de Ballas/Vagos gebieden over te nemen. Tenslotte zijn dit ook vrienden van je, vandaar.

Bewerkt: door R31
Geplaatst:

Volgens mij kan dit niet. Je hebt alleen kleuren voor de gang-gebieden die je kunt veroveren (los santos vagos en ballas)

Geplaatst:
Maar hoe krijg ik de kleur turquoise op de kaart in El Corona?

Dat lukt dus niet. Dit is een bende waar de Grove street (CJ) geen ruzie mee heeft omdat dit de bende van Cesar is. En hij is dus bevriend met CJ

Ja na de missie Los Desperados zijn de Varrios Los Aztecas vrienden van de Orange Grove Families.

Dat zijn ze daarvoor ook wel. ;) Volgens mij beginen ze op je te schieten als je hun tags oversprayd.

Info Varrios Los Aztecas: Klik.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

Ja na de missie Los Desperados zijn de Varrios Los Aztecas vrienden van de Orange Grove Families.

Dat zijn ze daarvoor ook wel. ;) Volgens mij beginen ze op je te schieten als je hun tags oversprayd.

Ze hebben Tec-9's

Ik had een keer dat een groepje van 5 Varrios Los Aztecas.

Alle 5 Tec-9's in hun hadden.

Gingen ze alle 5 op me schieten.

Best wel een sterke gang.

Geplaatst:

Info Varrios Los Aztecas: Klik.

Veel succes. :cya:

als jij hun tags oversprayd en als jij natuurlijk op hun schiet ;) maar let verder niet op mij

Geplaatst:

vraagje: heeft de Aztecas huppeldepup vóór die missie dat je met Cesar kennismaakt wel gebieden die je kan/moet veroveren?

Geplaatst:
vraagje: heeft de Aztecas huppeldepup vóór die missie dat je met Cesar kennismaakt wel gebieden die je kan/moet veroveren?

Nee, Aztecas hebben geen Hoods. Misschien hebben ze die wel want in de missie van Cesar, ga je in de hood die dor Vagos is bezet. Waaronder waar Cesar woont. Verder schiet de Aztecas niet op je, alleen als je op hun schiet schieten ze terug. Dus misschien hebben ze Hoods, maar die kan je dan niet veroveren.

SD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...