gangster007 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) ik heb een probleem met windows security hij blokkeerd proggramaas weet iemand wat ik moet doen en hoe je dat uit schakeld en ik heb windows vista Bewerkt: 9 juni 2006 door gangster007 Reageren
ikt Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 In het programma staat vast wel welke programma's hij blokt en welke hij toestaat. Reageren
gangster007 Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 dat kan ik niet vinden Reageren
gangster007 Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) die proggrama heb ik niet geinstalleerd hij zat gewoon er bij in windows vista sceen kilik hier Bewerkt: 9 juni 2006 door gangster007 Reageren
ikt Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Whahahahahahhaa, ze zeggen niet dat het niet veilig is maar dat het niet compatibel met Vista is AVG Antivirus kan niet op Vista gedraaid worden Tip: Doe rechtermuisklik op het EXE bestand van AVG of de snelkoppeling van AVG. Eigenschappen. Compatibilteit. Vink XP ofzo aan (Dit is wel bij XP, er staat dan 95 en 98 ) Misschien is het er niet bij Vista. Reageren
ikt Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Dan heb je pech Grapje Je kunt het beste een ander antivirusprogramma halen. Maar ik zou XP blijven gebruikene totdat er veel software is voor Vista. Je kan natuurlijk ook op het knopje klikken waar ''Check for solutions'' staat. Daar is vast wel iets nuttigs Reageren
Joriz Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Je kan verwachten dat het een en ander het niet doet met een Windows Beta. Wel raar is dat de locatie van dit bestand een of andere TMP map is? Gaf je zelf de opdracht om dit programma te openen via WinRar? of heb je te maken met Vista spyware Reageren
Marius Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Daarom is de BETA ook bedoeld voor IT professionals en niet voor de gewone huis-tuin-en-keuken persoontje. Maar bepaalde programma's zal je inderdaad niet kunnen gebruiken en Windows Vista heeft zelf al betere beveiliging dus voor deze BETA hoef je geen antivirus-software te installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.