Flame^ Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Wat misschien leuker is om de auto wrakken die in SA zitten te gebruiken hiervoor, dat maakt het namelijk wat "echter" . Een tweede mogelijkheid is natuurlijk om de autos te re-texturen met "beschadigde" textures.
Donwell Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Kunnen jullie ook een mod maken waarbij je alleen de motor stil kan leggen? Mooi gemaakt trouwens! Bewerkt: 11 juni 2006 door TcT MafIosO
noedel Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) En toen was het stil... Misschien nog enkele ideetjes voor de V2 versie? - Ondergrond: dezelfde gebruiken als naast de Doherty garage, waar die grote riool buizen liggen? - Van die nieuwe jump zou ik al zeker gebruik maken - Idem voor de tonnetjes. Plaats ze misschien op bepaalde plaatsen waar je moet omrijden - Zoals Big Smoke zegt, bijvoorbeeld beschadigde wagens gebruiken, zoals die Glendale er uitziet? - Muren: hier en daar het logo van Monster Jam? - Bij omkantelen: Een Forklift ergens aan de kanten spawnen, zodat je de ontplofte Monster Truck kan verplaatsen, en met een nieuwe Monster Truck kan jumpen zonder dat er brokstukken in de weg liggen. - Ook een bmx of Sanchez spawnen? - Een caravan waar je kan doorrijden, of aan diggelen kan rijden? (He Masticus ) (Zijn maar enkele voorstellen he ) - Nog andere voorstellen? Greetzzz! Edit: Soms niemand die iets weet van modden, en deze Monster Truck kan en wil maken? :$ Als er foto's nodig zijn, kan ik ze altijd maken (heb deze in miniatuur) Bewerkt: 13 juni 2006 door noedel
Matiscus Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Die ideeën hou ik voorlopig even in men achterhoofd. Ik heb besloten om op het strand van Los Santos een arena te zetten waarin verschillende jumps staan. En in de volgende versie is er een grote kans dat je niet een nieuw spel moet beginnen. Hier is alvast een screenshot van de arena.
Jarno Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ziet er goed uit als begin Matiscus. Alleen moet je arena breder en de hekken wat hoger. Tribune geeft ook altijd een speciaal effect. Ga in iedergeval zo door .
[Baz] Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 ik kan niet w8ten tog hij af is ! ik heb er echt zin in
noedel Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ziet er goed uit als begin Matiscus. Alleen moet je arena breder en de hekken wat hoger. Tribune geeft ook altijd een speciaal effect. Ga in iedergeval zo door . Haha, als hij zo moet doorgaan dan zal de arena zo smal blijven denk ik Heb ook gevraagd of de arena wat groter kon, maar dan moet hij terug vanaf nul beginnen, en dat zag hij niet echt zitten geloof ik Ik heb er ook wel vet veel zin in Greetzzz
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hey Matiscus, Word hier nog aan gewerkt of ben je er al mee gestopt..? Er komen namelijk geen nieuwe dingen meer de laatste tijd..
niels123 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 w00dness kga hem meteen downen lol als je de motor stil kan leggen
Matiscus Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Om even op je vraag te antwoorden, die mod komt er inderdaad nog. Maar ik heb momenteel te veel werk om dit project af te werken. Jullie mogen wel misschien een BETA verwachten in eind juli. En eind augustus (als alles goed verloopt) een final release. Dus de mod is niet dood.
max_gtafreak Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Zeg lijkt me een hele vete mod maar kan het niet downloade
Bradley H. Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Zeg lijkt me een hele vete mod maar kan het niet downloade Ik kan me ook niet voorstellen dat Matiscus en Jarno zich nog deze mod kunnen herrineren, je hebt een topic naar boven gehaalt van een mod die 15 maanden oud is. De mirrors gaan meestal wel dood in zo´n periode. >>> Door DaBeast: En daarom gaat hij op slot, om verdere bumps te voorkomen . Slotje er af? (kan als ML zelf ook) >PB me.<<<
Recommended Posts