Silverwing Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: 500x200 max. Render: Mag Animatie: Mag Premade: Ja Tijd van inlevering: ZSM Succes aan degene die wilt.
Silverwing Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Hoezo je werkt er nu aan? Premade: Ja
Froodooo Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Silverwing Een mooie Sig, maar die 'vlagen' erdoorheen zijn mij iets te veel, dus dat vind ik niet helemaal top. De tekst staat er wel leuk, maar misschien had dat wat meer mee kunnen gaan met de vorm van het stand? Synchro Een toepasselijke Sig voor deze tijd, helaas dat hij niet van Oranje is. Nee, dat is een grapje, want hij ziet er prima uit, erg leuk en origneel gedaan. Mijn stem gaan naar Synchro in deze battle, beide nog veel succes!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik ga ook voor Synchro, ik vind zijn signature echt mooi. De tekst kan wel wat beter, tenminste, niet zo dik. Die van Silverwing is ook wel mooi, maar die vlagen over Jessica vind ik wat tegenvallen. De tekst is wel mooi, maar laat dat hartje voortaan weg. Mijn conclusie is, dat Synchro mijn stem krijgt. Beiden nog veel succes.
The Mafia Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik stem ook voor Synchro ik vind hem gewoon beter
Renne Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Aa de ouwe silverwing. Ik ga voor silverwing want zijn sig vind ik persoonlijk mooier. Ps: Het graphics niveau van gtaforum is al heel wat verbeterd. Ik ben verbaasd.
Rullez Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik stem op Synchro vind ik wat mooier gemaakt met de kleuren
Mazzeltje Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Mijn stem gaat naar Synchro. Vooral omdat hij over voetbal gaat en aangezien het WK nu bezig is vindt ik die beter passen. Die Silverwing is ook wel mooi hoor.
Recommended Posts