deagle Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Hoi Ik heb java gedownload en kijk ik in opera en ik zie nix als ik een java open , bv. runescape. Wat kan ik doen? Reageren
Goofy Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 IE gebruiken ik gebruik ook opera maar voor sommige site's moet ik toch IE gebruiken zoals www.live.com die opend bij mij bij opera maar half. En als ik google maps gebruik via opera is die ook slomer ik dnek dat dit gewoon aan opera licht en niet aan jou com. dus voor die site's kun je dan IE gebruiken Reageren
-Roy- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Of je kunt natuurlijk FireFox gebruiken! Reageren
koekoeksklok Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Kijk een hier: http://linuxlab.dk/tipsntricks/java-opera Reageren
Goofy Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 of druk F12 en dan java inschakelen. of extra->snelvoorkeuren->java inschakelen (denk ik hoor stond bij mij al in geschakeld maar java blijft volgens mij slomer in opera dan als in IE) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.