San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Onderwerp: Babes Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM. Hier mijn inzending: Wie durft het aan?
Froop Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) I'm in, die van komt mij er binnen 5 minuten aan. Edit: Succes! Bewerkt: 10 juni 2006 door Froop
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Heel leuk, dat je deelneemt, Froop. Hieronder onze inzendingen: Froop: General Lee Heel veel succes.
King Room Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Zijn beide hele mooie signature's.. Froop Een hele mooie signature mooie achtergrond erbij.. Nergens te lichte plekken.. Maar kan eigenlijk niet opmaken wie het is (volgens mij is het Kelly Clarkson) General Lee Ook wel een hele mooie signature.. Maar ik vindt dat je de verkeerde kleuren hebt gebruikt dat vindt ik jammer.. Maar opzich vindt ik die wel mooi.. Stem gaat ditkeer uit naar.. Froop
Rullez Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik stem op gl want hij gebruikt meer zachtere kleuren en dat geeft een mooi effect
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Mijn stem gaat naar F r o o p[/font] omdat daar meer kleuren inzitten. En omdat die van G . L . [/font] iets te pixelig is (kijk maar op haar wangen). Mijn stem gaat dus naar F r o o p[/font].
DaddyPimp Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Duidelijk General Lee, daar zit (in mijn ogen dan) meer werk in en het resultaat mag er dan ook wel zijn!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Dit is gewoon te zielig voor woorden, er hebben maar 4 mensen gestemd. Vandaag kan er dus nog gestemd worden, en de tussen stand is: General Lee 2 Froop 2 ---------------------------------------------------------------------- Stemmen kan dus vandaag nog, en maak daar aub gebruik van, want als er zo weinig mensen stemmen, dan is battlen ook niks meer aan.
RonaldVC Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Ik stem op Froop. Die signature zit heel mooi inelkaar, de render is mooi geplaatst, een goede achtergrond en de tekst maakt het helemaal af. Hoewel ik dat "shake it" niet echt vind passen, staat het wel op een mooie plek. Verder zit er niet teveel poespas in en maakt de zwarte border het mooi af. Die van General Lee is zeker niet slecht, alleen die filter erover vind ik iets minder (qua kleur). De tekst is ok, de border vind ik daarintegen niet zo mooi. Een paar tinten donkerder past volgens mij beter.. Daarom dus, mijn stem naar Froop. Succes nog jongens..
TheGuardian Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 General Lee Hij is prachtig, alleen een beetje roodachtig dus eentonige kleur De teksteffect is dan wel weer prachtig Froop Bij jouw is het ook prachtig, jij hebt de kleuren gelaten, en die staan er prachtig! Je teksteffect is ook heel mooi Me stem gaat dus naar *tromgeroffel* Jullie waren eigenlijk allebei goed, maar eentje heeft NET me meer aangesproken Ik ga voor Froop
RobertSA Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 GL, zonder twijfel, spreekt mij gewoon meer aan goede combinatie van kleuren. General Lee
Arjen Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Duidelijk General Lee, daar zit (in mijn ogen dan) meer werk in en het resultaat mag er dan ook wel zijn! Niet dat er iets verkeerd mee is, maar al je stemmen zijn op General Lee, verdacht niet? Mijn stem gaat overduidelijk naar Froop. Beter uitstraling en een goed contrast doen het goed.
Grove St. Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Duidelijk Froop véél beter! idd, Froop
Le MrG Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Duidelijk Froop véél beter! idd, Froop Niks aan toe te voegen.
Recommended Posts