Donwell Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik ben net bij de missie Architectal Espionage, maar ik kan het gebouw niet in! Ik loop in de marker, CJ loopt naar binnen maar staat net zo snel weer buiten! Hoe kan dit? P.S. Ik heb een mod waarmee je in andere gebouwen kan, onder andere planning department... Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik ben net bij de missie Architectal Espionage, maar ik kan het gebouw niet in! Ik loop in de marker, CJ loopt naar binnen maar staat net zo snel weer buiten! Hoe kan dit?P.S. Ik heb een mod waarmee je in andere gebouwen kan, onder andere planning department... Raar probleem, haal die mod er eens af en probeer het dan nog eens overnieuw, wellicht lukt het dan wel? Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Pfft... Veel werk! Althans, ik zal het proberen! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Zet gewoon je back-up terug, dan is hij weer goed. Dat is veel minder werk dan het spel opnieuw installeren.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ja, de backup files kan je vinden op gtagames.nl als je ze niet meer hebt. Bewaar deze file dan ook, want dan kan je gewoon switchen wanneer het weer niet gaat Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Het is me al gelukt! Ik had politie achter me aan toen ik erin ging, maar hij mislukte (de missie). Toen deed ik hem opnieuw, en ik kwam er niet in. Ik mepte een agent, en ik kon erin!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.