Puma Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) SanAndreasAirlines <nog niet af ben nog bezig> Gemaakt door Puma Niemand mag deze mod gebruiken, modden, kopieren of uitgeven onder zijn naam zonder mijn toestemming! Info -SanAndreasAirlines San Fierro -SanAndreasAirlines Las Venturas -SanAndreasAirlines Los Santos -SanAndreasAirlines vliegtuig -SanAndreasAirlines namen veranderd ingame Voortgang: Bijna klaar met SanAndreasAirlines San Fierro Screens: <nog maken > Programma's gebruikt: -Internet explorer (lol) -TXDWorkshop -PaintShopPro -IMGTool -GXTEditor -MapViewer Bewerkt: 13 februari 2007 door Puma Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 cool word het ook een nederlandse maatschapij? bijv met nederlandse vlag op staartvin ofzo. verder lijkt het me een coole mod succes Reageren
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 he eigenlijk best goed idee... ik kan misschien 2 versies gaan maken, een "SanAndreasAirlines" versie en een "KLM" versie... en die logo's, ik heb nog iemand nodig die een "SanAndreasAirlines" vliegtuig van goede kwaliteit kan maken . Reageren
RogierS. Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Lijkt me een heel goed plan, San Andreas Airlines! Die ga ik zeker downloaden als hij af is. Probeer zo snel mogelijk screens te plaatsen van je vorderingen! Pas op Puma. Je mag geen e-mailadressen plaatsen hier. Ik wil absoluut niet als moderator overkomen, maar ik zeg het toch even. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Leuk idee Puma Het is leuk als je een Schiphol Airport maakt, bijvoorbeeld die van Los Santos Grappig bedacht, ik hoop dat snel af is zodat ik het kan downloaden Reageren
Puma Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 het zal een tijdje gaan duren omdat ik ook bezig ben met gebouwen modelen voor de wild west mod van kees1991 Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik denk dat het een mooie mod wordt, doe wel je best hé? Ik was diep onder de indruk van je West Coast, dus ik hoop dat dit ook prachtig wordt! Reageren
Puma Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 ik ben ook bezig met een andere mod, de New Staunton Island mod die ook ergens op dit forum staat bij texture en modeling en tegelijk ook met die San Andreas Airlines... maar ik vind modelen veel leuker dus die SanAndreasAirlines kan nog ff duren maar niet te lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.