ASPHALT Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) nou jongens ik heb LCS al 100% uitgespeeld maar zitten de Ballot Van en de Panlantic EDIT:volgens mij kun je de Ballot Van in de missie Friggin' The Riggin' van Donald Love krijgen even kijken ik wil niet dom klinken maar ik weet niet waar je ze kunt vinden :$ of zijn deze er ook al uit gehaalt? Bewerkt: 10 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Miyamoto Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) . Je kunt de Ballot Van tijdens die missie van Donald Love in je garage zetten, maar de Panlantic zit niet in het spel. Die moet je spawnen met Het Cheatdevice van Edison Carter Hier is de link naar de site van het Cheatdevice Bewerkt: 10 juni 2006 door Miyamoto Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 . Je kunt de Ballot Van tijdens die missie van Donald Love in je garage zetten, maar de Panlantic zit niet in het spel. Die moet je spawnen met Het Cheatdevice van Edison CarterHier is de link naar de site van het Cheatdevice welke missie van Donald Love dan niet in Friggin' The Riggin' in ieder geval Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik weet het al dankjewel Miyamoto nu weet ik tenmisnte dat de panlantic er niet in zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.