Donwell Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Mijn eerste mod is eindelijk af: een mod die paintjob 1 voor de Savanna veranderd naar een 'oranje' wagen! Ik heb maar 1 screen, die is van de zijkant. Verder staat op de motor- en kofferbak 'Holland'. Ik heb alleen een vraagje: waar kan je hem uploaden met het hele mapje (niet alleen bestanden)? Op rapidshare willen alleen bestanden... Edit: Download Bewerkt: 11 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
SWYV Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 LOL toch niet moeilijk hoor, in een RAR bestand steken en dan op rapidshare plaatsen! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Heey, Leuk gemaakt hoor. Ik ga hem zeker downloaden als je hem hebt geupload! Hoe te uploaden: 1. Pak het bestand in als een .rar voorbeeld: holland.rar dit doe je door op laatste muisknop op het mapje te drukken en dan op in pakken als te drukken. 2. Als je dit gedaan hebt ga je naar de website waar je hem wilt uploaden, voorbeeld: megaupload.nl. 3. Vervolgens krijg je een link naar de download die je dan hier kunt plaatsen Succes! Reageren
Donwell Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Oh, zo doe je dat dus! Ok, ik zal hem even uploaden: Download! Bewerkt: 11 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) een URL doe je zo: http://rapidshare.de/files/22761629/Voetbal_Savanna.rar.html het moet tussen de en Bewerkt: 11 juni 2006 door schno009 Reageren
Donwell Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Gelukt. Ik heb hem in de quote veranderd, dus daar kun je hem downloaden (ook kan de link van schno009). Oh, zo doe je dat dus! Ok, ik zal hem even uploaden: Download! Bewerkt: 11 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.