the master gamer Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Als je een een avator+signature hebt aangevraagd,, dan krijg je hem van een graphics team lid, maar hoe moet je er dan voor zorgen dat hij er ook bij staat als je iets post ?? Reageren
Ferre Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Onder dat plaatje in de post: Voltooid zie je onder dat plaatje een link. Het staat in een wit vlak, met een roze rand. De tekst die daar instaat moet je kopieren. Eeerst de tekst selecteren met je muis en dan kopieren (Ctrl+C). Als je geluk hebt staan de IMG tags er ook. Anders kun je die bij je Instellingen» Handtekening ze neerzetten. Dus als het goed is, heb je de tekst onder dat plaatje gekopieerd. Dan ga je naar Instellingen» Handtekening. Dan druk je op dat plaatje met die boom erop. En dan krijg je een venster, dan moet je je tekst plakken (Ctrl+V). Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Als je een een avator+signature hebt aangevraagd,, dan krijg je hem van een graphics team lid, maar hoe moet je er dan voor zorgen dat hij er ook bij staat als je iets post ?? Je gaat als eerst naar je eigen profiel. Dit door gewoon op je eigen naam te klikken. Dan scrol je naar onderen en daar staat: ''Wijzig handtekening'' daar klik je op. Open dan een nieuw venster en ga dan naar het gedeelte waar je aanvraag is gedaan. Klik dan met je rechtermuisknop op de signature of avatar, en selecteer de URL. Druk dan op CTRL + C (=kopieëren) Ga dan weer naar je profiel, klik dan op dit icoontje: En druk op CTRL + V (=plakken) Klik dan op: Update mijn handtekening! Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Dat "plaatje onder je tekst" kun je krijgen door naar Instellingen te gaan die staat rechts boven in het scherm naast · Nieuwe berichten · Assistent · Postvak. Ga dan naar Wijzig Handtekening, dat staat linksmidden in het scherm. Dan zie je daar een leeg vakje waar je tekst kunt neerzetten daar plaats je die link naar het plaatje. Dat is de link die in dat topic van je aanvraag stond. Dit is je link: http://img301.imageshack.us/img301/5119/aanvraagthegtamaster7wb.gif Die kopieer je dan in je vakje, daarna druk je op handtekening bijwerken. Als je een Avater bij je post wilt hebben moet je weer naar Instellingen gaan en dan naar Wijzig avatar. Dan zal je dit zien staan: Upload een nieuwe afbeelding vanaf jouw PC, je moet dus eerst je avater uit het Graphics Team aanvraag topic opslaan op je PC. Druk dan bij Avater Options op Bladeren en zoek je Ava op. Daarna druk je gewoon op Ava bij werken en hij zal er staan. Succes. Matt en Ferre waren me voor. Bewerkt: 10 juni 2006 door Typhoon Reageren
the master gamer Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Mischien een domme vraag maar wat is de URL ?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Mischien een domme vraag maar wat is de URL ?? Dit is een URL: http://img301.imageshack.us/img301/5119/aanvraagthegtamaster7wb.gif Als je met je rechtermuisknop op jou signature klikt en dan op eigenschappen klikt krijg je dit schermpje: Zie je de URL staan? Die moet je kopieëren. Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Volgens mij heb je de URL (link naar origineel bestand) gekregen bij de aanvraag in het Graphic's Forum. Het is hier al veel uitgelegd, maar dan doe ik het voor de duidelijkheid nog een keer. Ik neem aan dat je weet hoe je de handtekening van jezelf aan kan passen. Je vult dan in: [img=...] Op de plek van de ... komt natuurlijk de link naar het plaatje. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
the master gamer Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.