Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind haar echt vreselijk. Zo'n typische B*tch. Ze heeft ook zo'n scherpe stem waardoor ze heel chagrijnig klinkt. Enne, mooie stem? Hebben jullie haar wel eens live horen zingen?! :t

Geplaatst:

Ja dat kan zijn dat ze misschien lelijk zingt live maar je moet wel toegeven dat ze wel op het clipje mooi kan zingen bijna alle zangeressen en zangers zingen vals op een live concert dat is normaal, op een clip of een cd maken ze het veel mooier :)

Geplaatst:
Ik vind haar echt vreselijk. Zo'n typische B*tch. Ze heeft ook zo'n scherpe stem waardoor ze heel chagrijnig klinkt. Enne, mooie stem? Hebben jullie haar wel eens live horen zingen?! :t

Volkooooooooooooooooooomen mee eens :Y En weet je wat ik ervan vind dat ze live niet kan zingen? Dat is gewoon FAKE!! Kun je net zo goed een speciale super zing robot maken die alles voor je zingt. Ze is gewoon een Barbie :clown: JAK!

Geplaatst:
Zeer aanstekelijke zomerse muziek... :Y

Geen slechte muziek, alleen niet mijn ding.

Helemaal mee eens Yohan, ik denk er net het zelfde over.

Geplaatst: (bewerkt)

Rihanna's muziek heeft van die goede beats, alleen vind ik haar stem erg slecht klinken. Live wil ik haar echt niet horen zingen. Dat zal echt slecht klinken. Ze ziet er wel leuk uit. Dit is de bekende formule. Leuk meisje met een slechte stem gaat even zingen. Ze is trouwens ontdekt door Jay-Z. Valt het jullie niet op dat ze Beyonce probeert na te doen? Ik had dat op Juizefm gelezen. Het is mij wel opgevallen na het lezen van het artikel.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Voor de derde keer je hebt gelijk ze is hotter dan hotste meisje van de wereld en haar clipjes van haar muziek (alle muziek) zijn prachtig behalfe die van S.O.S die is wat overdreven :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Die piano bij Unfaithfull is gewoon meesterlijk.. _O_

Wist eerst niet eens dat het van Rihanna was, aangezien meer van die Zomerse liedjes maakte.. :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik vind haar muziek niet mooi, ze kan niet echt goed zingen, en haar gezicht is niet mooi om naar te kijken. Nee geef mij maar iets anders.

Zoals?

Tupac, SotY, A.F.I.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...