Jump to content

Toshiba Libretto u100

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb net deze laptop gevonden op het internet maar nu is de vraag die dvd spler is een beetje raar op afbeeldingen zie je dat die er precies afkan ?! maar dus de vraag is kan hij er echt af dus dat die laptop smaller is ?

Geplaatst: (bewerkt)

Lijkt me wel maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik het ding nog nooit in me handen heb gehad.

Ik begrijp je keuze voor deze laptop niet, ten eerste het is niet echt een goede snelle laptop maar daarnaast is de prijs/kwaliteit vehouding echt heel slecht, je betaald echt bakken te veel geld voor deze laptop.

Ga dan voor een echt goeie laptop naar de Mediamarkt of de BCC. ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
Lijkt me wel maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik het ding nog nooit in me handen heb gehad.

Ik begrijp je keuze voor deze laptop niet, ten eerste het is niet echt een goede snelle laptop maar daarnaast is de prijs/kwaliteit vehouding echt heel slecht, je betaald echt bakken te veel geld voor deze laptop.

Ga dan voor een echt goeie laptop naar de Mediamarkt of de BCC. ;)

helemaal mee eens, maar volgens de foto kan het (de drive eraf halen)

Geplaatst:

tja....ik kijk gwn. altijd nar laptops en pc's en ik moet een nieuwe pc gaan kopen maar de keuze is gwn. zo moeilijk dus wil ik van alles informatie maar ik heb besloten om die mini laptop niet te kopen

Geplaatst:

Om op je vraag te antwoorden, die DVD speler gaat er niet af :N

Om wat meer comfort te hebben, kan je scherm rond de DVD speler laten draaien, daarom is de foto zo raar

Verder om Goliat en schno009 aan te vullen, is dit echt prijzig voor wat je krijgt !

Je moet weten waarom je een laptop gaat kopen en waarvoor je hen gaat gebruiken, want je betaalt nu zoveel voor dit omdat het zo klein is, echter kan je met dat geld al een goede pc kopen of een notebook

Een 7.2 '' scherm, een PSP heeft een 4.3 '' scherm dit is echt klein, hiermee kan j niet echt pc'en

Besluit: Een klein multimedia machien waar je veel voor moet betalen omdat het zo klein is en weinig plaats ineemt, je moet dit echter niet gebruiken voor een gewoon dagelijks gebruik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...