-Niels- Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Hier post ik een hele lijst met de gespeelde wedstrijden. Alleen de uitslag word hier neergezet. Hier mag niet gepost worden door een ander persoon. Tenzij je hoger bent dan ML+. Bewerkt: 5 juli 2006 door -Niels- Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Het leek mij wel een leuk idee om ook alle Pouls hier te posten. Dat heb ik dan maar even gedaan. Poule A Duitsland. Coste Rica. Polen. Ecuador. Poule B Engeland. Paraquay. Trinidad & Tobago. Zweden. Poule C Argentinië. Ivoorkust. Servië-Montenegro. Nederland. Poule D Mexico. Iran. Angola. Portugal. Poule E Italië. Ghana. Verenigde Staten. Tsjechië. Poule F Brazillië. Kroatië. Australië. Japan. Poule G Frankrijk. Zwitserland. Zuid-Korea. Togo. Poule H Spanje. Oekraïne. Tunesië. Saudi Arabië. Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Omdat ik een week wegga neemt Mazzeltje tijdelijk de WK Standen over. Ik hoop dat hij die taak goed vervult en regelmatig update. Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ondertussen ben ik weer terug. En heb het finale bord ook in elkaar geflanst. Daar houd ik ook alles op bij. Beide scoreborden blijven staan zodat je bijv. voor een voetbalpoule op je werk, hier kan kijken voor de exacte standen. Alle wedstrijden worden perfect bijgehouden, dat doe ik dmv het kijken op teletekst en internet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Het WK oftewel WM (Duits voor WereldKampioenschap) is afgelopen. Wat ga je nu met dit topic doen? Alle records of iets dergelijk posten? Wie het beste talent was? Goudenbal? Enz.. Vertel het ons! Bewerkt: 10 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik wou de finale er nog even inzetten en wat jij zegt is wel een idee. Wil jij dat doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.