Jump to content

Land veroveren


leonpwner

Recommended Posts

Hoi,

Kun/moet je nog steeds op het einde ong. land van gangs afpakken netzoals in san andreas? dat je al die gangleden moet doodschieten en dat het land dan van jezelf word?

Misschien beetje stomme vraag :$ Maarja ik weet echtniet veel over het spel :bonk:

Alvast bedankt

// _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, in Liberty City zijn geen gang's, in dit spel zijn Familie's. Dus je kan niet gebieden af jatten, door gang-leden neer te knallen. In die tijd deden ze dat nog niet op grote schaal. Voor dit soort dingen kun je beter bij San Andreas blijven.

Mischien is het wel mogelijk met een mod(ificatie) maar dat zou ik dus echt niet weten. Mischien weet iemand anders dat. :engel:

Edit: Argh, ik moet niet zulke lange en uitgebreidere verhalen maken. Telkens is iemand me voor, deze keer dus: ASPHALT

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je krijgt in Liberty City alleen een bepaalde band met de familie's. Of niet natuurlijk, ik heb Liberty City Stories niet, maar wel Gta3. Je krijg ruzie met bepaalde Familie's, en deze vallen je aan. Je kan ze moorden, maar je bereikt er niks mee. Dus je kan niks met die familie's bereiken, het geeft alleen een goede sfeer. En het zorgt voor een goed-lopend verhaal.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

de gang waar ik promblemen mee heb zijn ide gasten in het blauw met hun wapen vind ze meestal aan de straat van hogs en cogs (2de stad)

en diablos die zwarte met knuppel en pistol

hoe kan ik deze 2 iets mee doen zodat ze me niet meer aanvallen?

Link to comment
Delen op andere websites

de gang waar ik promblemen mee heb zijn ide gasten in het blauw met hun wapen vind ze meestal aan de straat van hogs en cogs (2de stad)

en diablos die zwarte met knuppel en pistol

hoe kan ik deze 2 iets mee doen zodat ze me niet meer aanvallen?

Die blauwe zijn de Yakuza. De Diablos zijn rood in LCS. In GTA III zijn ze donkerblauw. Je kan er niets tegen doen. Als ze eens boos op je zijn is dat voor altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...