Pipz Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Als ik de bestand in de gta ursers files heb geslepen dan ga ik op sanandreas op de pc dan doe ik load game en dan staat ie er wel dan klik ik erop dan begint die maar dan komt dat filmpje van de airport in liberty city weer enz. en dan ben ik helemaal in het begin Kan iemand mij met vele screens helpen dat het wel lukt hoe het moet? Met screens vind ik makkelijker GRAAG SCREENS WANT WAT JULLIE ALLEMAAL VERTELLEN LUKT NOG STEEDS NIET :-( Bewerkt: 10 juni 2006 door Pipz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Als ik de bestand in de gta ursers files heb geslepen dan ga ik op sanandreas op de pc dan doe ik load game en dan staat ie er wel dan klik ik erop dan begint die maar dan komt dat filmpje van de airport in liberty city weer enz. en dan ben ik helemaal in het begin Kan iemand mij met vele screens helpen dat het wel lukt hoe het moet? Met screens vind ik makkelijker Btw: Sorry dat ik zoveel topics maak ik zal het niet meer doen!! Ik weet al wat jou probleem is je hebt een V2 van de game, dan kun je niet meer modden en dus ook geen savegames instaleren. >Hier< en >Hier< heb je een 100% voor V2. Wat je ook kan doen is >deze< patch instaleren, dan word je GTa gedowngraded naar V1. Dat wil zeggen dat je dan wel kan modden. (Auto's en savegames instaleren bijvoorbeeld.) Bewerkt: 10 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Pipz, vanaf nu stel je al je nieuwe vragen over die savegame HIER. Nieuwe topics sluit ik gewoon zonder dat je antwoord krijgt. Als je hier wil antwoorden, druk je op ADD REPLY. Ik kan niet altijd aardig blijven... Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Ik kan je wel enigzins helpen. - Van wie heb je die save-game gekregen? - Is het wel een goede save-game? - Komt de versie van jou'n versie overéén met die van de save-game? - Heb je niks aangepast aan je main.smc? - Druk je in het begin niet per ongeluk op Newgame in plaats van Loadgame? - Heb je GTA:Sa origineel of illegaal? (Wees eerlijk, want anders heb ik er niks aan) Als je deze dingen allemaal hebt ingevuld, snap ik mischien wat je probleem is en waar ik op moet letten bij het maken van screens. Ook wil ik wel mijn 100% save-game plaatsen. Die is gebruikt bij een schone versie van San Andreas. Ik wacht op je antwoord. Veel succes. Edit: -Matthijs- was me voor. Ik kan niet altijd aardig blijven... Bewerkt: 10 juni 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.