Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond het wel het melden waard om deze signature aan jullie te laten showen. Alle effecten zijn zelf gemaakt trouwens. Omdat ik weer lekker Tupac aan het luisteren was, kreeg ik wat inspiratie. ^_^

Genoeg gepraat, hier is het.

newtupacsig2bu.png

Geplaatst:

Opzich is hij prachtig, maar ik vind een C4D Render (als het dat is, het lijkt er erg op) niet echt bij Tupac passen, ik vind meer de effecten van bijvoorbeeld de Scarleet Tutorial erbij passen.

Toch is hij zeer mooi, vooral de tekst, aan de rechterkant misschien ietswat te fel, maar toch een 8.7/10

Geplaatst:

Bedankt voor je commentaar Big-Bear. Het lijkt op C4D renders, maar dat is het niet. De effecten zijn zelf gemaakt. Ik dacht ik maak eens iets anders dan normaal, en de effecten zijn weer leuk om naar te kijken (vind ikzelf dan.:puh:) Aan het plaatje van tupac te zien, straalt hij wat rust uit en daarom vond ik die coole effecten er omheen er wel bij passen.

Je ziet op sommige plekken ook kleine 1px lijntjes. Dat heb ik dan gewoon met een wit kleurtje gedaan en soms opacity wat lager gezet, en dan een beetje met de blendingoptions spelen. Ook zit er wat ripple in verwerkt, en dan met wat andere filters er doorheen.

Nog meer comments?

Geplaatst:

Erg mooie signature, .Levi.

Ik vind de render echt heel mooi en is er ook goed in verwerkt.

Die pencil tool lijntjes zijn ook heel goed gelukt.

De tekst, dat vind ik er erg goed bij passen.

Ik hoop dat je eens zo'n tut wil maken, dan kan ik eens zien hoe je dat allemaal doet. :puh:

Ik geef je een 9.9/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...