Jorair Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ik heb wat gemaakt in sketchup, maar hoe moet ik dit nu ingame zetten? Moet ik er eerst nog iets aan doen in een ander programma? Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goed engels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen. Mvg, Wazuup Reageren
Jorair Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 heb eens geprobeers, maar snap er eerlijk gezegd niets van, ik zoek een nederlandse tut , of iemand die me kan uitleggen hoe het moet. :$ Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goedengels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen. Mvg, Wazuup In een ander topic (mijn topic ) zei je dat je met sketchup niets in gta kon zetten. Nu weet ik het niet meer, kan het nou wel of niet? Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ja, maar er is volgens mij een verschil tussen de orginele versie, en de gratis google versie. Ik dacht ergens gezien te hebben dat je bij de gratis google versie niets voor gta kan maken. Google heeft sketchup namelijk gratis gemaakt, zodat mensen hun eigen models opsturen voor in Google Earth. Met de normale sketchup kun je in ieder geval wel models voor GTA maken. Duidelijk genoeg? Reageren
Jorair Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ja , ik heb de gratis google versie , maar kun je dan niet via een ander programma mijn sktechup bestanden ingame zetten? Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik wil nog even benadrukken dat ik het alleen gehoord had, en dus niet zeker weet. Verder kan je naar .3ds exporteren, en dan importeren in 3dsmax, en vervolgens weer exporteren naar een dff bestand voor gta. Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Met google Scetchup kan je aleen naar google earth formaat en naar het formaat van Scetchup opslaan/exporteren. Als je een model dat je gemaakt hebt in google Scetchup in gta wilt zetten, sla je het op naar Scetchup bestandstype. Dan haal je de pro versie af. Open je bestand dat je eerder hebt opgeslagen. Exporteer het naar .3DS . Open 3DS max, importeer dat .3DS bestand . nu kan je het ingame zetten. Check de Master tutorial list. Greetz Reageren
Smeets Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ik had de vraag niet gestelt maar toch bedankt (ik zat eigenlijk met de zelfde vraag ) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ok, ik snap het nu Bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.