Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb wat gemaakt in sketchup, maar hoe moet ik dit nu ingame zetten? Moet ik er eerst nog iets aan doen in een ander programma?

Geplaatst:

Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goed

engels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:

heb eens geprobeers, maar snap er eerlijk gezegd niets van, ik zoek een nederlandse tut , of iemand die me kan uitleggen hoe het moet. :$

Geplaatst:
Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goed

engels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen.

Mvg, Wazuup

In een ander topic (mijn topic :puh:) zei je dat je met sketchup niets in gta kon zetten. Nu weet ik het niet meer, kan het nou wel of niet? :?

Geplaatst:

Ja, maar er is volgens mij een verschil tussen de orginele versie, en de gratis google versie.

Ik dacht ergens gezien te hebben dat je bij de gratis google versie niets voor gta kan maken.

Google heeft sketchup namelijk gratis gemaakt, zodat mensen hun eigen models opsturen voor in

Google Earth. Met de normale sketchup kun je in ieder geval wel models voor GTA maken.

Duidelijk genoeg? ;)

Geplaatst:

ja , ik heb de gratis google versie , maar kun je dan niet via een ander programma mijn sktechup bestanden ingame zetten?

Geplaatst:

Ik wil nog even benadrukken dat ik het alleen gehoord had, en dus niet zeker weet.

Verder kan je naar .3ds exporteren, en dan importeren in 3dsmax, en vervolgens weer exporteren naar

een dff bestand voor gta.

Geplaatst:

Met google Scetchup kan je aleen naar google earth formaat en naar het formaat van Scetchup opslaan/exporteren.

Als je een model dat je gemaakt hebt in google Scetchup in gta wilt zetten, sla je het op naar Scetchup bestandstype.

Dan haal je de pro versie af.

Open je bestand dat je eerder hebt opgeslagen.

Exporteer het naar .3DS .

Open 3DS max, importeer dat .3DS bestand .

nu kan je het ingame zetten.

Check de Master tutorial list.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...