Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 waarom vliegt het vliegtuigje die je jat op het vliegveld zo raar? ik krijg dat ding amper van de grond hoord dit of kan ik niet vliegen? Reageren
pluutje Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) Het is algemeen bekent dat de dodo een moeilijk te besturen vliegtuig is. Maar er is een topic op dit forum over hoe je dit ding moet vliegen. http://forum.gtagames.nl/index.php?showtopic=98 Hiermee moet het lukken :lol: Bewerkt: 19 oktober 2004 door pluutje Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Het is algemeen bekent dat de dodo een moeilijk te besturen vliegtuig is. Maar er is een topic op dit forum over hoe je dit ding moet vliegen. http://forum.gtagames.nl/index.php?showtopic=98 Hiermee moet het lukken :lol: THNX Reageren
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Dat vliegtuigje heeft geen vleugels omdat je die pas bij een missie krijgt slimmerts :-P Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 krijg je de vleugels pas bij een missie? nooit van gehoort Reageren
Jarno Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Dat vliegtuigje heeft geen vleugels omdat je die pas bij een missie krijgt slimmerts :-P Dan ben jij niet slim. Die krijg je niet zomaar. Die krijg je nooit. Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Dat vliegtuigje heeft geen vleugels omdat je die pas bij een missie krijgt slimmerts :-P Daar zit je gruwlijk de fout in bij de eerste missie kan je zelfs al met dat ding vliegen (Met vleugels) dus ik snap niet wat je bazelt want je kan er gewoon altijd mee vliegen Reageren
eggie123 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Ik weet niet wat je zegt maar de vleugels komen niet!! maar je kan ze wel downloaden ik heb nu een dodo met lange vleugels ik mag niet linken maar ik kan wel de naam geven zoek daarmee maar in google je vindt het snel de naam is: GTA3-FullwingedDodo.zip en als dat niks oplevert zoek dan op fullwinged dodo gta3 combineer wat je vindt het wel veel succes Marcel p.s. Het vlieg veel makkelijker Bewerkt: 11 november 2004 door eggie123 Reageren
D-kun Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 idd, op deze manier heb je veel mee evenwicht Reageren
eggie123 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) of mag ik wel linken daar die file????? zo ja dan zal ik hem er op zetten :ph34r: het is gewoon een legale gta site of maak ik dan reclame?? :blink: Bewerkt: 12 november 2004 door eggie123 Reageren
eggie123 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 kijk het werkt met vleugels 345 SEC!!!!!! na heel veel oefenen 4 rondjes om alle eilanden gevlogen voor wie het niet gelooft hier beneden het bewijs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.