Froop Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik was wat aan het experimenteren op deze saaie zaterdagavond. Ik wou de tekst eens eenvoudig doen. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Heel mooi gemaakt, ik zou het niet beter kunnen.. Je kunsten blijven me verbazen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Heel mooi, Froop. Je maakt echt vette signatures, en ze zijn niet druk, gewoon lekker rustig. De tekst pas er ook erg goed bij. Misschien moet je nog maar eens wat tuts maken? Maar misschien kan je de render iets meer donkerder maken? Ik geef je een 9/10. Bewerkt: 10 juni 2006 door General Lee Reageren
Silverwing Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik vindt het zelf ook een mooie sig, je hebt er kleine effectjes ingevoegt die leuk zijn voor het eindresultaat. Al vindt ik de kleuren van je sig wel wat jammer, ik vindt de achtergrond een beetje te eentonig grijs. Ook het zwart aan de rechterkant staat niet zo goed, het lijkt wel op een lichtstraal aan de ene kant, maar het staat niet zo goed. Ook kan je beter een lens flare doen over die witte licht plek bovenaan, voor meer straling over je sig, maar maak hem niet te licht zodat je sig niet overbelicht wordt. Nog iets dat opvalt aan de render; rond haar kind en mond is het kartelig/hoekig, het ligt vast aan mij, maar ik vindt het er wel raar uitzien. Het is misschien een hoop commentaar, maar je signature is helemaal niet slecht. Alleen zijn er nog enkele minpuntjes aan die je eventueel kunt verbeteren. Reageren
Froop Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Nog iets dat opvalt aan de render; rond haar kind en mond is het kartelig/hoekig, het ligt vast aan mij, maar ik vindt het er wel raar uitzien. Haar handschoen steekt erover. En bedankt voor die hulpzame comment. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.