Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik weet niet of er al een andere topic over gaat en ik heb er een geprobeert te vinden maar het lukte niet. :cab: Maar goed, ik wou eens even weten hoe je die map mods nou instaleert. Want ik heb er een voor san andreas en ik weet niet in welke map ik hem moet zetten. Ik heb het ook al geprobeert met SAMI (San Andreas Mod Installer) maar dat lukte ook niet. Kan iemand me helpen?? P.S.(Het is een .rar bestand)

Geplaatst:

De meeste map mods vervangen een aantal ipl/ide bestanden. Als er dan ook nog zelfgemaakte objecten

bij zitten, moet je die meestal ook nog toevoegen in de gta3.img.

Ik raad de San Andreas Mod Installer (Sami) sterk af, omdat deze niet altijd even goed werkt.

Als je mij eens de link geeft van de mod die jij wilt installeren, zal ik eens voor je kijken.

Mvg, Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, allereerst ga je natuurlijk het rar-bestand uitpakken met Winrar.

Dan ga je naar je GTA Sa map, en klik je met je rechtermuisknop ---> Eigenschappen ---> Vink ''alleen lezen'' weg. Ga dan naar de setup.exe

in de map van de GTA Sa LVS mod. Open deze en selecteer je GTA San Andreas map. Nu hoef je alleen maar de volgende stappen te volgen

en de mod is geïnstalleerd.

Mvg, Wazuup ;)

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...