Pitbull Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ik heb een inisionfree forum en ik wil de buttons instellen, maar hoe doe je dat???Ik weet waar je het doet maar niet wat je moet invullen http://forums.ifskinzone.net/index.php?showtopic=108729 Reageren
Pietje II Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Ik kan jouw URL niet bekijken, omdat jij daar de admin bent. Hoe dan ook, ik dacht dat je bij InvisionFree de buttons kan veranderen door gewoon bijv. met ImageShack plaatjes te uploaden (die plaatjes zijn dan de ontwerpen voor jouw nieuwe buttons), dat gaat gewoon op dezelfde manier als dat je bij een post een afbeelding wilt plaatsen, maar die link die je bij ImageShack geüpload hebt plak je dan gewoon in het venster voor de desbetreffende button. Bewerkt: 10 juni 2006 door Pietje II Reageren
Follow Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik heb een inisionfree forum en ik wil de buttons instellen, maar hoe doe je dat???Ik weet waar je het doet maar niet wat je moet invullenhttp://forums.ifskinzone.net/index.php?showtopic=108729 Bij de buttons zitten een HTML code, kopieeër die eens en zit die hier nier, dan kan ik het verder zien. Hoef maar 1 code tehebben. Reageren
Pitbull Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 is dat rechtermuisknop op de afbeelding en dan locatie??? dan is het: C:\Documents and Settings\Matty\Local Settings\Temp\Tijdelijke map 4 voor wiredvage.zip\wiredvage\bigbuttons dit is voor topic-options. Reageren
Follow Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Nee, ergens in de admincp moet je skins gedeelte gaan en dan in 1 van die keuzes staan code's van afbeeldingen. Weet het niet zeker of het zo klopt: AdminCP -> Skins & Templates -> Pictures Daar staan allemaal afbeelding code's, ik hoef er eerst 1 ervan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.