erterer0 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Loper er in de multiplayer mode in lcs peds rond Kan iemand me helpen Reageren
Svenie Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) In GTA LCS Multiplayer loper er peds rond. Dat heb ik laatst nog gezien toen ik Liberty City Survivor speelde tegen een vriend. Maar ook in de andere Multiplayer spelletjes lopen er peds rond. Veel plezier. Bewerkt: 11 juni 2006 door Svenie Reageren
erterer0 Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Dus je kunt in mp met z`n tweeën peds vermoorden, dat is wel geinig! Maar is er op de Play Station 2 versie ook multiplayer? Reageren
Svenie Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Dus je kunt in mp met z`n tweeën peds vermoorden, dat is wel geinig!Maar is er op de Play Station 2 versie ook multiplayer? Op de PS2, is er geen Multiplayer mode. Dat wordt als één van de grootste nadelen gerekent van GTA LCS op de PS2. Dat kan je hier lezen: Klik. Bewerkt: 11 juni 2006 door Svenie Reageren
Puma Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 kan je met de multiplayer mode bij LCS ook van die andere multiplayer missies doen, zoals bij elkaar opd e motor en dan binnen korte tijd zoveel mogelijk auto's kapot schieten??? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ik heb al heel veel keer geprobeerd om GTA LCS multiplayer te spelen maar hij doet het niet kan iemand dat vertelllen wrm niet ik wist niet seker als me vriednen engels of amerikaaanse lcs hebben ik heb ieder geval engelse;) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 heb je de knop Links op je PSP naar onderen staan... dan zou het moetten lukken en je moet dezelfde versie hebben (Europeese + Amerrkaanse kan niet het moet Europese + Europses / Amerikaanse + Amerikaanse Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.