Kellyclarkson Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Warneer komt deathmatch uit voor san andreas Of is hij er al? Geef me dan even link ---->................. doei Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Hey Kelly Clarkson, Ik ben niet zo'n MTA kenner, maar volgens mij is deze er al. Als je MTA speelt heb je af en toe Deathmatch mappen, je kunt elkaar dan probern af te maken en wie als laatste overblijft wint. Zo zijn er deathmatch servers, maar ook gewone race servers heb je. Je kunt dus gewoon MTA downloaden en dan zul je een MTA server moeten zoeken. Als je er dan in bent kun je gewoon lekker spelen. Ik vertel je even snel wat weetjes. Als je de multiplayer mod MTA installeerd dan tast het je spel niet aan, je kunt dan nog gewoon missies spelen zonder dat er een speciale bevoegdheid bij-in zit. Je kunt dus ook nog savegame's gebruiken van iemand anders die geen MTA gebruikt. Als je deze mod hebt geïnstalleerd krijg je een speciale icoon op je bureaublad en dan kun je deze multiplayermod starten. Dus eigenlijk zijn het 2 aparte games maar je het San Andreas gewoon nodig. Succes! Bewerkt: 10 juni 2006 door R31 Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Hij is er nog niet jammer genoeg! Als hij er is zal het gelijk op Gtaforum/Gtagames.nl staan, houdt ook het MTA nieuws gedeelte van dit forum in de gaten. Deze vindt je hier. Of kijk op de officeele MTA site. Klik. De release data is nog niet bekend omdat MTA door vrijwilligers wordt gemaakt dus ze zullen er niet altijd aan kunnen werken. Ze proberen het natuurlijk zo snel mogelijk af te hebben. Er is wel een andere Multiplayer Deatmatch uit genaamd SA:MP op dit gedeelte van GtaForum vindt je meer info, SA:MP kan je van de officeele site downloaden. SA:MP.com Veel plezier. EDIT: R31 bedoelt de Deatmatch met helikopters en straaljagers e.d. ik bedoel de Deatmatch waarmee je met wapens kan schieten gewoon vrij rond de stad met anderen kunt rijden. Bewerkt: 10 juni 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.